Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem i crash serwera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 neolagg

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:316
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 25.08.2017 17:03

Witam,

 

Gdy wgrywam na serwer jakas klase z niewidka moj serwer sie crasuje proszę o pomoc.

 

Orpheu memory structures search ended. Segmentation fault ./hlds_run: 201: ./hlds_run: gdb: not found email debug.log to [email protected] Fri Aug 25 12:39:46 CEST 2017: Server restart in 10 seconds


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.08.2017 17:06

Segmentation fault to przeciążenie silnika. Dzieje się tak np. przy nieskończonej zapętlonej próbie połączenia się z bazą danych.

 

https://amxx.pl/topi...entation-fault/

https://amxx.pl/topi...entation-fault/

https://amxx.pl/topi...wer-się-wyłącz/

https://amxx.pl/topi...entation-fault/

https://amxx.pl/topi...n-fault-hl-cmd/

http://faq.pukawka.pl/cs.html#segfault


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 neolagg

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:316
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 25.08.2017 19:00

te wszystkie linki juz widzialem milion razy a problem dalej sie nie rozwiazal ...

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.08.2017 19:31

Wyłączaj po kolei pluginy i sprawdź który nie działa a potem podaj jego kod


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 neolagg

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:316
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 25.08.2017 19:38

klasa kucacz z niewidka oto jej kod kiedy ja wlaczam serwer sie crasuje i nie chce wystartowac : 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#pragma tabsize 0

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest prawie niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
	
precache_model("models/kucaczek/v_xm1014.mdl");
	
	
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Zapraszamy na forum serwera www.4af.pl", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
} 

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	{
		if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy bro�, jakiej model b�dziemy zmienia�
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
			//tu dajemy �cie�k� do nowego modeli v_
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
			//tu dajemy �cie�k� do nowego modeli p_
		}
	}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	if(!pev_valid(entity)) 
		return FMRES_IGNORED

	if(!equali(model, "models/kucaczek/w_m4a1.mdl"))  //tutaj wpisujemy �cie�k� do STAREGO modelu w_, czyli tego kt�ry chcemy podmieni�
		return FMRES_IGNORED;

	new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	
	if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
		return FMRES_IGNORED;

	engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kucaczek/v_xm1014.mdl")
	return FMRES_SUPERCEDE
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych