Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie kodu po aktualizacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heelout

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 19.08.2017 13:29

Przerobi ktos zeby dzialaly prefixy? Bo gdy pisze na chacie to pisze caly czas  s1:s2

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Heelout

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 19.08.2017 13:30

chodzi mi o to: https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/


  • +
  • -
  • 0

#3 FaZowicz.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
Offline

Napisano 19.08.2017 16:11

up


  • +
  • -
  • 0

#4 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 19.08.2017 17:44

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));

get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.

add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Heelout

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 20.08.2017 16:28

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);


if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))


new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";


if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));

get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.

add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

dzięki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych