Skin Menu
darealmichał
18.08.2017
Widziałem to już na pewnej sieci . Szukałem wszędzie ale nigdzie nie ma tego co chce mianowicie :
1.AK47
2.M4
3.KNIFE
4. AWP
Wchodząc np w AK47 masz do wyboru powidzmy 4 skiny naprawdę nigdzie nie moge tego znaleźć . Widziałem pare ale to naprzykład było z samym AK . Ma ktoś może ten plugin ?
Toldi
18.08.2017
Linkuje -> KLIKNIJ!!
Jemu chodzi o skiny do broni nie modeli gracza. Czytajcie ze zrozumieniem... Takiego pluginy ja nie widziałem na amxx może na allied coś znajdziesz. Ja posiadam taki plugin na swoim FFA ale pisałem go sam dla własnej potrzeby. Tak jak piszesz jest w nim do wyboru 7 skinów dla 7 broni najczęściej używanych z możliwością /modele i grania na podstawowych modelach csa.
heniu1111
18.08.2017
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
Snajperr
19.08.2017
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
Plugin Knife-Mod jedynie tylko że pod własne potrzeby przerabiasz
Użytkownik Snajperr edytował ten post 19.08.2017 11:24
Hiko
19.08.2017

Snajperr
19.08.2017
Ale w czym jest problem zrobienie tego pluginu ? Robisz menu i podmieniasz model curweapon
Żaden ale jak napisałem tylko że pod własne potrzeby przerabiasz
Toldi
20.08.2017
Ale w czym jest problem zrobienie tego pluginu ? Robisz menu i podmieniasz model curweapon
Dla nas nie ma problemu ale on może nie umie tego dlatego tutaj pisze. Najlepiej pobierz knife-mod z usuniętymi mocami przez @DarkGL i tam po prostu podmienisz istniejące modele na te swoje.
HaqQ
12.02.2018
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
mozesz wstawic plik sma??
heniu1111
12.02.2018
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
mozesz wstawic plik sma??
Proszę
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "PLUGIN" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX" new zmiana[33]; new nazwy[4][256]={ "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu" } new modele[4][256]={ "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /m4", "xmenu"); register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1") } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) { precache_model(modele[i]); } } public client_connect(id){ zmiana[id] = -1; } public Event_Change(id){ if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){ set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); } } public xmenu(id){ new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){ menu_additem(menu,nazwy[i]) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public wybieranie(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } zmiana[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
W
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")
"A4A1" zmieniasz na nazwę broni
Oraz
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać
Teraz plugin jest przygotowane pod m4
I tutaj
register_clcmd("say /m4", "xmenu");
Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu.
Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane
Użytkownik heniu1111 edytował ten post 12.02.2018 21:14
HaqQ
14.02.2018
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
mozesz wstawic plik sma??
Proszę
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "PLUGIN" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX" new zmiana[33]; new nazwy[4][256]={ "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu" } new modele[4][256]={ "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /m4", "xmenu"); register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1") } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) { precache_model(modele[i]); } } public client_connect(id){ zmiana[id] = -1; } public Event_Change(id){ if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){ set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); } } public xmenu(id){ new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){ menu_additem(menu,nazwy[i]) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public wybieranie(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } zmiana[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }W
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")
"A4A1" zmieniasz na nazwę broni
Oraz
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać
Teraz plugin jest przygotowane pod m4
I tutaj
register_clcmd("say /m4", "xmenu");
Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu.
Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane
ziomek chcialem przerobic plugin na ak47 z m4a1 zrobilem tak jak pisales ale nie wczytuje skinow,w pukawce wyskakuje blad:
Serwer informuje ze brakuje pliku models/ak47/v_ak47.mdl. Należy go wgrać na FTP. Pamiętaj, że serwer informuje tylko o jednym brakującym pliku, ale może ich brakować więcej. Upewnij się, że na FTP zostało wgrane wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia modyfikacji i map. Więcej informacji znajdziesz w FAQ
w models dodalem 4 pliki o nazwie ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest rozny skin oraz przerobilem plik sma tak zeby wczytywalo modele z ak47,ak472,ak473,ak474 ale nadal nie dziala :S mozesz sprawdzic co zrobilem nie tak i poprawic?? byl bym badzo wdzieczny jak bys mi pomogl
Załączone pliki
Użytkownik HaqQ edytował ten post 14.02.2018 04:19
HaqQ
14.02.2018
Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
mozesz wstawic plik sma??
Proszę
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "PLUGIN" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX" new zmiana[33]; new nazwy[4][256]={ "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu", "nazwa modelu" } new modele[4][256]={ "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl", "models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /m4", "xmenu"); register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1") } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) { precache_model(modele[i]); } } public client_connect(id){ zmiana[id] = -1; } public Event_Change(id){ if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){ set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); } } public xmenu(id){ new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){ menu_additem(menu,nazwy[i]) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public wybieranie(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } zmiana[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }W
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")
"A4A1" zmieniasz na nazwę broni
Oraz
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać
Teraz plugin jest przygotowane pod m4
I tutaj
register_clcmd("say /m4", "xmenu");
Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu.
Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane
ziomek chcialem przerobic plugin na ak47 z m4a1 zrobilem tak jak pisales ale nie wczytuje skinow,w pukawce wyskakuje blad:
Serwer informuje w ten sposób o braku pliku models/ak47/v_ak47.mdl. Należy go wgrać na FTP. Pamiętaj, że serwer informuje tylko o jednym brakującym pliku, ale może ich brakować więcej. Upewnij się, że na FTP zostało wgrane wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia modyfikacji i map. Więcej informacji znajdziesz w FAQ
w models dodalem 4 pliki o nazwie ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest rozny plugin oraz przerobilem plik sma tak zeby wczytywalo modele z ak47,ak472,ak473,ak474 ale nadal nie dziala :S mozesz sprawdzic co zrobilem nie tak i poprawic?? byl bym badzo wdzieczny jak bys mi pomogl
to sa skiny ktore dodalem do models;
Załączone pliki
HaqQ
14.02.2018
m4a1 jak zrobilem tak dziala a ak47 zrobilem prawie tak samo jak m4a1 i nie wczytuje ploginow
heniu1111
14.02.2018
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
Zapomniałem o tym bo ten plugin to przerobiony któryś z knife moda.
Tutaj ustawiasz ścieżkę modelu ,więc ty musisz usunąć "knife-mod"
HaqQ
14.02.2018
tak wiem zrobilem to:
heniu1111
14.02.2018
Pokaż sma jeszcze
Użytkownik heniu1111 edytował ten post 14.02.2018 14:12
HaqQ
15.02.2018
HaqQ
15.02.2018
nie da sie zrobic zeby bylo w jednym folderze
do models dodalem 4 pliki o nazwach ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest inny skin do ak47
heniu1111
15.02.2018
Jak się nie da jak się da
poprostu zmieniasz nazwę "v_nazwamodelu.mdl" nie musi być to "v_ak47.mdl"
Masz tutaj przykład
"models/ak47/v_zloteak.mdl", "models/ak47/v_ak48.mdl", "models/ak47/v_dudaak.mdl", "models/ak47/v_ak.mdl"