Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod
mozesz wstawic plik sma?? 
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "PLUGIN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX"
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
}
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /m4", "xmenu");
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]);
}
}
public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie");
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
W
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")
"A4A1" zmieniasz na nazwę broni
Oraz
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać
Teraz plugin jest przygotowane pod m4
I tutaj
register_clcmd("say /m4", "xmenu");
Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu.
Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane
Użytkownik heniu1111 edytował ten post 12.02.2018 21:14