←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Skin Menu

  • +
  • -
darealmichał - zdjęcie darealmichał 18.08.2017

Widziałem to już na pewnej sieci . Szukałem wszędzie ale nigdzie nie ma tego co chce mianowicie :

 

1.AK47

2.M4

3.KNIFE

4. AWP 

 

Wchodząc np w AK47 masz do wyboru powidzmy 4 skiny naprawdę nigdzie nie moge tego znaleźć . Widziałem pare ale to naprzykład było z samym AK . Ma ktoś może ten plugin ? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Snajperr - zdjęcie Snajperr 18.08.2017

Linkuje -> KLIKNIJ!!

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 18.08.2017

Linkuje -> KLIKNIJ!!

Jemu chodzi o skiny do broni nie modeli gracza. Czytajcie ze zrozumieniem... Takiego pluginy ja nie widziałem na amxx może na allied coś znajdziesz. Ja posiadam taki plugin na swoim FFA ale pisałem go sam dla własnej potrzeby. Tak jak piszesz jest w nim do wyboru 7 skinów dla 7 broni najczęściej używanych z możliwością /modele i grania na podstawowych modelach csa.

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 18.08.2017

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

Odpowiedz

  • +
  • -
Snajperr - zdjęcie Snajperr 19.08.2017

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

Plugin Knife-Mod jedynie tylko że pod własne potrzeby przerabiasz   ;)


Użytkownik Snajperr edytował ten post 19.08.2017 11:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiko - zdjęcie Hiko 19.08.2017

Ale w czym jest problem zrobienie tego pluginu ? Robisz menu i podmieniasz model curweapon :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Snajperr - zdjęcie Snajperr 19.08.2017

Ale w czym jest problem zrobienie tego pluginu ? Robisz menu i podmieniasz model curweapon :)

Żaden ;) ale jak napisałem  tylko że pod własne potrzeby przerabiasz :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
Toldi - zdjęcie Toldi 20.08.2017

Ale w czym jest problem zrobienie tego pluginu ? Robisz menu i podmieniasz model curweapon :)

Dla nas nie ma problemu ale on może nie umie tego dlatego tutaj pisze. Najlepiej pobierz knife-mod z usuniętymi mocami przez @DarkGL i tam po prostu podmienisz istniejące modele na te swoje.

Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 12.02.2018

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

mozesz wstawic plik sma??  :D

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 12.02.2018

 

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

mozesz wstawic plik sma??  :D

 

Proszę

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "PLUGIN" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "AMXX" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /m4", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
 
} 
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
 
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); 
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}

W

 

new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")

"A4A1" zmieniasz na nazwę broni 

Oraz 

 

if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){

"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać

Teraz plugin jest przygotowane pod m4

 

I tutaj

 

register_clcmd("say /m4", "xmenu");

Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu. 

 

 

Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane :) 


Użytkownik heniu1111 edytował ten post 12.02.2018 21:14
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 14.02.2018

 

 

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

mozesz wstawic plik sma??  :D

 

Proszę

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "PLUGIN" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "AMXX" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /m4", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
 
} 
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
 
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); 
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}

W

 

new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")

"A4A1" zmieniasz na nazwę broni 

Oraz 

 

if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){

"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać

Teraz plugin jest przygotowane pod m4

 

I tutaj

 

register_clcmd("say /m4", "xmenu");

Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu. 

 

 

Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane :)

 

 

ziomek chcialem przerobic plugin na ak47 z m4a1 zrobilem tak jak pisales ale nie wczytuje skinow,w pukawce wyskakuje blad:

 

Serwer informuje ze brakuje pliku models/ak47/v_ak47.mdl. Należy go wgrać na FTP. Pamiętaj, że serwer informuje tylko o jednym brakującym pliku, ale może ich brakować więcej. Upewnij się, że na FTP zostało wgrane wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia modyfikacji i map. Więcej informacji znajdziesz w FAQ

 

 

w models dodalem 4 pliki o nazwie ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest rozny  skin oraz przerobilem plik sma tak zeby wczytywalo modele z ak47,ak472,ak473,ak474 ale nadal nie dziala :S mozesz sprawdzic co zrobilem nie tak i poprawic?? byl bym badzo wdzieczny jak bys mi pomogl  :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  ak47.sma   1,27 KB   34 Ilość pobrań

Użytkownik HaqQ edytował ten post 14.02.2018 04:19
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 14.02.2018

 

 

 

Mam gdzieś plugin tylko że tam masz pojedynczo czyli np wpisujesz /ak i masz menu z ak, jak będziesz chciał to napisz tu w temacie to od razu wstawię kod 

mozesz wstawic plik sma??  :D

 

Proszę

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta>
 
 
#define PLUGIN "PLUGIN" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "AMXX" 
 
 
new zmiana[33];
new nazwy[4][256]={
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu",
"nazwa modelu"
}
new modele[4][256]={
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
}
 
 
public plugin_init(){      
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);      
register_clcmd("say /m4", "xmenu"); 
register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=1")
 
} 
 
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) {
precache_model(modele[i]);
}
}
 
public client_connect(id){
zmiana[id] = -1;
}
 
public Event_Change(id){
if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){
set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); 
}
}
 
public xmenu(id){ 
new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie"); 
for(new i = 0; i<sizeof nazwy; i++){
menu_additem(menu,nazwy[i])
}
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); 
 
menu_display(id, menu, 0); 
} 
 
public wybieranie(id, menu, item){ 
if (item == MENU_EXIT){ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
zmiana[id] = item;
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED; 
}

W

 

new menu = menu_create("Wybierz swoje M4A1", "wybieranie")

"A4A1" zmieniasz na nazwę broni 

Oraz 

 

if(read_data(2) == CSW_M4A1 && zmiana[id] != -1){

"CSW_M4A1" zmieniasz na nazwę broni którą ma zmieniać

Teraz plugin jest przygotowane pod m4

 

I tutaj

 

register_clcmd("say /m4", "xmenu");

Zmieniasz po jakiej komendzie ma pokazywać się menu , teraz jak wpiszesz /m4 pokaże się menu. 

 

 

Sorry że tak spontanicznie ale na szybko pisane :)

 

 

ziomek chcialem przerobic plugin na ak47 z m4a1 zrobilem tak jak pisales ale nie wczytuje skinow,w pukawce wyskakuje blad:

 

Serwer informuje w ten sposób o braku pliku models/ak47/v_ak47.mdl. Należy go wgrać na FTP. Pamiętaj, że serwer informuje tylko o jednym brakującym pliku, ale może ich brakować więcej. Upewnij się, że na FTP zostało wgrane wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia modyfikacji i map. Więcej informacji znajdziesz w FAQ

 

 

w models dodalem 4 pliki o nazwie ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest rozny  plugin oraz przerobilem plik sma tak zeby wczytywalo modele z ak47,ak472,ak473,ak474 ale nadal nie dziala :S mozesz sprawdzic co zrobilem nie tak i poprawic?? byl bym badzo wdzieczny jak bys mi pomogl  :)

 

 


to sa skiny ktore dodalem do models;

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 14.02.2018

m4a1 jak zrobilem tak dziala a ak47 zrobilem  prawie tak samo jak m4a1 i nie wczytuje ploginow  o_O

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 14.02.2018

A bo jeszcze ścieżkę musisz ustawić
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl",
"models/knife-mod/v_nazwamodelu.mdl"
Zapomniałem o tym bo ten plugin to przerobiony któryś z knife moda.
Tutaj ustawiasz ścieżkę modelu ,więc ty musisz usunąć "knife-mod"
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 14.02.2018

tak wiem zrobilem to:

 

"models/ak47/v_ak47.mdl",
"models/ak472/v_ak47.mdl",
"models/ak473/v_ak47.mdl",
"models/ak474/v_ak47.mdl"
 
 
Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 14.02.2018

Ale to ma być wszystko w jednym folderze
Pokaż sma jeszcze
Użytkownik heniu1111 edytował ten post 14.02.2018 14:12
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 15.02.2018

Załączony plik  ak47.sma   1,28 KB   36 Ilość pobrań

 


Użytkownik HaqQ edytował ten post 15.02.2018 01:29
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 15.02.2018

nie da sie zrobic zeby bylo w jednym folderze  :D

 

do models dodalem 4 pliki o nazwach ak47,ak472,ak473,ak474 w kazdym jest inny skin do ak47  :) 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
heniu1111 - zdjęcie heniu1111 15.02.2018

Jak się nie da jak się da :facepalm:  :facepalm2: poprostu zmieniasz nazwę  "v_nazwamodelu.mdl" nie musi być to "v_ak47.mdl" 

Masz tutaj przykład

"models/ak47/v_zloteak.mdl",
"models/ak47/v_ak48.mdl",
"models/ak47/v_dudaak.mdl",
"models/ak47/v_ak.mdl"
Odpowiedz

  • +
  • -
HaqQ - zdjęcie HaqQ 15.02.2018

dobra dziekuje dziala :) 

+ rozdane :D 

Odpowiedz