Przerobiłem klasę na perk. Niestety perk nie działa.
Jakieś sugestie?
SMA:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new const nazwa[] = "Tajemnica Zlodzieja";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabranie perku swojemu przeciwnikowi";
new ma_perk[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.1", "");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_perk[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Chcesz podjebac perk %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Ja bym nie bral ?");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Cos mi tu smierdzi. Nie.");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "[ZLODZIEJE] %s. podjebal Ci perk ! :( [ZLODZIEJE] ", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
Użytkownik Vakos edytował ten post 05.08.2017 14:21