Przerobienie pluginu Admin Model Menu
Obelix
01.08.2017
Witam.
Prosiłbym o przerobienie pluginu Admin Model Menu (https://amxx.pl/topi...min-model-menu/)
Poniżej napiszę co i jak i dam sma pluginu.
Po wpisaniu /model ma wyskakiwać menu i następujące opcje do wybrania: 1. Skin Mężczyzny (TT) 2. Skin Dziewczyny (TT) 3. Skin Mężczyzny (CT) 4. Skin Dziewczyny (CT)
I po wybraniu jednego z nich wyskakuje kolejne menu z wyborem skinu.
Oraz prosiłbym aby było to ustawione tak, aby CT nie mógł wybrać np. "Skin Mężczyzny (TT)" wyłącznie skiny dla CT, i na odwrót!
2 OPCJA.
Jeżeli nie da się zrobić menu w menu, dałoby się zablokować aby TT nie mógł wybrać skinu dla CT?
Wiem, że wymaga to trochę czasu ale bardzo liczę na was!! Za każdą pomoc wynagradzam + i z góry dziękuję !!
sma
Robiin
01.08.2017
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "aS"
new const g_model_m_tt[] = {
"models/player/model_m_tt.mdl"
};
new const g_model_k_tt[] = {
"models/player/model_k_tt.mdl"
};
new const g_model_m_ct[] = {
"models/player/model_m_ct.mdl"
};
new const g_model_k_ct[] = {
"models/player/model_k_ct.mdl"
};
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami");
}
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1");
menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_1(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
new command[6], name_menu[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_m_tt(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 1:
{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_k_tt(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 2:
{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_m_ct(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 3:
{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_k_ct(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_m_tt(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_m_tt)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_k_tt(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_3(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_k_tt)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_k_ct(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_4(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_k_ct)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_m_ct(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_5(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_m_ct)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Coś w tym stylu?
Obelix
01.08.2017
Spoiler#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct.mdl" }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }Coś w tym stylu?
Tak, o to mi chodziło!
Dzięki +
Lecz nie działa on do końca.
Menu działa, ale nie podmienia skinów, oraz trzeba podać ścieżkę w taki sposób: "models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl" (nazwa modelu oraz folderu muszą być takie same, aby plugin działał)
Zmieniłem 1 skin na swój, ale plugin zmienia na domyślne z CS'a, zamiast ten który dałem.
Dam SS'a jak to zrobiłem. (Z tymi skinami co ty tam dałeś też nie działa!)
Robiin
01.08.2017
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "aS"
new const g_model_m_tt[] = {
"models/player/model_m_tt/model_m_tt.mdl"
};
new const g_model_k_tt[] = {
"models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl"
};
new const g_model_m_ct[] = {
"models/player/model_m_ct/model_m_ct.mdl"
};
new const g_model_k_ct[] = {
"models/player/model_k_ct/model_k_ct.mdl"
};
public plugin_precache()
{
precache_model(g_model_m_tt)
precache_model(g_model_k_tt)
precache_model(g_model_m_ct)
precache_model(g_model_k_ct)
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami");
}
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1");
menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_1(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
new command[6], name_menu[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_m_tt(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 1:
{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_k_tt(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 2:
{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_m_ct(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
case 3:
{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
skiny_k_ct(id)
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_m_tt(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_m_tt)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_k_tt(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_3(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 1){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_k_tt)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_k_ct(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_4(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_k_ct)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////
public skiny_m_ct(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5");
menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mymenuhandler_5(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item){
case 0:{
if(get_user_team(id) == 2){
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_model(id, g_model_m_ct)
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name)
}
} else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name)
}}}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Obelix
01.08.2017
Spoiler#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct/model_k_ct.mdl" }; public plugin_precache() { precache_model(g_model_m_tt) precache_model(g_model_k_tt) precache_model(g_model_m_ct) precache_model(g_model_k_ct) } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Modele się pobierały, ale nadal domyślny skin Terrorystów. ![]()
Obelix
01.08.2017
Działa! Wielkie dzięki
Postaram się jeszcze dodać swoje skiny wzorując się na tym jak wy je dodaliście!
Jeszcze raz dzięki!




