Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mała modyfikacja Mpz


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ŁukaszThc

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 26.07.2017 00:15

Witam wie ktoś może jak zmodyfikować ten plugin aby efekt był tylko wtedy gdy ktoś zabije ostatniego gracza w drużynie

 

sma

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN    "Max Payne Zoom"
#define AUTHOR    "genesis"
#define VERSION   "1.2"
#define CNAME	  "MPZ"

new lastweap[33]

public plugin_init()
{
  	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar(CNAME, VERSION, FCVAR_SERVER)

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_playerprethink") 

	register_event("DeathMsg","MPZ_eventDeath","a")
	register_event("CurWeapon","handle_gun","be","1=1")

	register_cvar("MPZ_velocity", "2000") // recommend setting around 6000 set sv_maxvelocity to 6000 as well
	register_cvar("MPZ_active", "1") // set to zero = no zooming at all(supercedes all others)
	register_cvar("MPZ_zoomOnHS", "1") // set to one = only zoom on hs's
	register_cvar("MPZ_awp", "1")
	register_cvar("MPZ_scout", "1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/shell.mdl")
}

public MPZ_eventDeath()
{

	new theKiller = read_data(1)
	new headshot = read_data(3)

	if(!theKiller) return PLUGIN_CONTINUE

	if(lastweap[theKiller] == CSW_AWP && get_cvar_num("MPZ_awp"))
	{

	}
	else if(lastweap[theKiller] == CSW_SCOUT && get_cvar_num("MPZ_scout"))
	{

	}
	else
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	if(!get_cvar_num("MPZ_active")) return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(get_cvar_num("MPZ_zoomOnHS"))
	{
		if(!headshot) return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	new Float: Origin[3], Float: Velocity[3], Float: vAngle[3], Ent
	
	entity_get_vector(theKiller, EV_VEC_origin , Origin)
	entity_get_vector(theKiller, EV_VEC_v_angle, vAngle)
			
	Ent = create_entity("info_target")

	if(!is_valid_ent(Ent))
		return FMRES_IGNORED

	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "MPZ_chaser")
	entity_set_model(Ent, "models/shell.mdl")
			
	new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}
	new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0}
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_mins, MinBox)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)
	entity_set_float(Ent, EV_FL_gravity, 0.01)
			
	entity_set_origin(Ent, Origin)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle)
			
	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2)
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, 1)
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 10)
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, theKiller)
			
	VelocityByAim(theKiller, get_cvar_num("MPZ_velocity"), Velocity)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity)
			  
	attach_view(theKiller, Ent)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public vexd_pfntouch(pToucher, pTouched) 
{
	new szClassName[32]

	if ( pToucher > 0) 
	{
		if(!is_valid_ent(pToucher))
			return PLUGIN_CONTINUE

		entity_get_string(pToucher, EV_SZ_classname, szClassName, 31)
	}
  
	if(equal(szClassName, "MPZ_chaser")) 
	{
			new oid = entity_get_edict(pToucher, EV_ENT_owner)
			attach_view(oid, oid)
			remove_entity(pToucher)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
	lastweap[id] = 0
}

public handle_gun(id)
{
  	new clip, ammo
  	new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)

	if(lastweap[id] == weap)
		return PLUGIN_CONTINUE
	else
		lastweap[id] = weap
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych