Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe skoki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WezZostan.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 16.07.2017 17:24

Witam mam pytanie jak zrobić 1 dodatkowy skok po osiągnięciu 150 LVL. Dodam, że chcę aby to działało dla każdej klasy, a jeśli ma już ona 2 skoki to żeby dodawało jej 1 kolejny. (Paczka deathrun+klasy by mentos)

 

Tutaj kod od skoków:

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(gClass[id] == Ninja || gClass[id] == Jumper || gClass[id] == Assassin)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && gSkoki[id] > 0)
		{
			gSkoki[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
			gSkoki[id] = 1;
	}
	

	if(gClass[id] == Rambo || gClass[id] == Ghost)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && gSkoki[id] > 0)
		{
			gSkoki[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
			gSkoki[id] = 2;
	}
	
	if(gClass[id] == Odrzutowiec)
	{
		if(button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && button & IN_JUMP)
		{			
			if( get_gametime() > gfLastModulUse[id] + 5.0)
			{
				gfLastModulUse[id] = get_gametime();
				new Float:velocity[3];
				VelocityByAim(id, 500, velocity);
				velocity[2] = 230.0
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
			}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
	
}

A takie coś może się przyda xD
if(gLvl[id] > 149)

 

Sam próbowałem to zrobić ale mi nie wychodziło :/


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 16.07.2017 22:27

Próbowałeś tak?

 

 

if(gLvl[id] > 149)

 

gSkoki[id] =+ 1;

 


Użytkownik dredek edytował ten post 16.07.2017 22:34

  • +
  • -
  • 0

#3 WezZostan.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 16.07.2017 22:53

No wtedy były nieskończone skoki :D


  • +
  • -
  • 0

#4 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.07.2017 02:00

pokaz jak wczesniej to zrobiles


  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#5 WezZostan.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 17.07.2017 02:20

Na różne sposoby a masz jakiś pomysł jak mogło by to działać.


  • +
  • -
  • 0

#6 WezZostan.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 17.07.2017 02:34

A już nie ważne w końcu udało mi się metodą prób i błędów to zrobić :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych