Witam mam pytanie jak zrobić 1 dodatkowy skok po osiągnięciu 150 LVL. Dodam, że chcę aby to działało dla każdej klasy, a jeśli ma już ona 2 skoki to żeby dodawało jej 1 kolejny. (Paczka deathrun+klasy by mentos)
Tutaj kod od skoków:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if(gClass[id] == Ninja || gClass[id] == Jumper || gClass[id] == Assassin)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && gSkoki[id] > 0)
{
gSkoki[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
gSkoki[id] = 1;
}
if(gClass[id] == Rambo || gClass[id] == Ghost)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && gSkoki[id] > 0)
{
gSkoki[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
gSkoki[id] = 2;
}
if(gClass[id] == Odrzutowiec)
{
if(button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && button & IN_JUMP)
{
if( get_gametime() > gfLastModulUse[id] + 5.0)
{
gfLastModulUse[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 500, velocity);
velocity[2] = 230.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
A takie coś może się przyda ![]()
if(gLvl[id] > 149)
Sam próbowałem to zrobić ale mi nie wychodziło ![]()


Dodatki SourceMod












