Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefixy po aktualizacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#41 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 21.07.2017 18:47

Wyjaśnij, w jakim sensie nie działają.

Spróbuj zapisać sformatowaną linię wiadomości (msg) do argumentu 3. zamiast 5. (zerując przy tym argument 5.)

Użytkownik _McHappy edytował ten post 21.07.2017 18:48

  • +
  • -
  • 0

#42 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 21.07.2017 21:03

Spróbuję.

Gdy zapisuje do 4 lub 5 to niestety nie ma kolorów. Jak wrócę do domu to dam znać jak z 3 argumentem

 

Spoiler

zrobiłem, aczkolwiek nie ogarniam tego i tak


  • +
  • -
  • 0

#43 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 31.07.2017 11:55

public MsgTextMsg(iMesgId, iMsgType, id)
{
	if(get_msg_args() != 5 || get_msg_arg_int(1) != print_chat_colored)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static trzeci[32], msg[192], i;
	get_msg_arg_string(3, trzeci, 31);

	if(equal(trzeci, "#Game_radio"))
	{
		get_msg_arg_string(5, trzeci, 31);
		
		if(!equal(trzeci, "#Fire_in_the_hole")) return PLUGIN_CONTINUE;

		if(get_bit(g_bUserHasTag, id) || get_bit(g_bUserHasTagDay, id))
			formatex(msg, 191, "^3%s (RADIO) : Fire in the hole!", g_iUserTagName[id])
		else
			formatex(msg, 191, "^3%s (RADIO) : Fire in the hole!", g_iUserName[id])

		//for(i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
		//{
			//if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
				//msg_saytext(i, msg)
		//}

                msg_saytext(id, msg)
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock msg_saytext(id, text[])
{
	message_begin(MSG_ONE, g_iMsgSayText, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(text)
	message_end()
}

Kurcze, coś tam porobiłem, ale teraz jest tak, że wiadomość widzi tylko rzucający granat, ale wiadomość sama w sobie jest dobra.  Zakomentowałem pętlę tam, a ona właśnie miała wyświetlać wszystkim w teamie. Niestety teraz jest tak, że jak rzucę ja to pokazuje wszystkim w teamie, ale tak jakby oni rzucali też. Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem. Jak to poprawić? Głowię się nad tym już dłuższy czas


  • +
  • -
  • 0

#44 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.08.2017 15:11

Posiadasz jakiegoś csgo moda od jakiejś osoby... a więc powinieneś się zgłosić do tej 'jakiejś' osoby...

 

Tak czy inaczej, jeżeli kolega <pytajnik> zrobił prefixy sposobem opisanym przez Dark'a, to masz tu łatkę niezależną - dopisz na samym dole plugins.ini

Dalej jest problem, gdy nie zyjesz widać tylko s1:s2, a jak żyjesz to normlanie widać czat.


  • +
  • -
  • 0

#45 Heelout

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 19.08.2017 09:26

Przerobi ktos te 2 kody?

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#46 VictoRy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.10.2017 19:25

Łapcie poprawkę, liczę na Repke :)

Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.

http://paintballmod....tualizacji_5050

Wystarczy wrzucić to i dziwne prefiksy znikają 


  • +
  • -
  • 0

#47 Szeroki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 23.02.2018 20:24

mam problem z aktulizacja niedzala  mi  dalej mam s1 s2


  • +
  • -
  • 0

#48 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 111
Super Hero

  • Postów:2 068
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.02.2018 23:25

mam problem z aktulizacja niedzala  mi  dalej mam s1 s2

Miałeś użyć kodu od mchappyego, do którego dałem link, a nie pisać w temacie  :facepalm:


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#49 Szeroki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.03.2018 19:23

naprawi mi  ktos s1 s2  w VIP I SVIP

 

SVIP

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;


new dgl_model[]="models/SkinsMod/v_deagle2.mdl"

public plugin_init(){
	register_plugin("SVIP", "6.6.6", "benio101 & speedkill edited by aha.mp3");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	register_clcmd("say /svip", "ShowMotd");
	set_task(120.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "SVIP [%s] dolacza do rozgrywki",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=2){
		cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
		StripWeapons(id, Secondary);
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2);
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public menu_4_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_famas");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}

public menu_2_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}

public menu_1_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}

public menu_3_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}

public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
				(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+25)/100;
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),110));
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAK-47","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wFamas","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Broni");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==3){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
			if(item==3){
				menu_4_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "svip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 [SVIP] Aby zobaczyc jego mozliwosci wpisz /svip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 500);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 500);
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}
public CurWeapon(id)
{	
	if(!is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED;
	
	new wid = read_data(2);	// Id broni
	

	if(g_Vip[id] && wid == CSW_DEAGLE)
	{
		
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, dgl_model)
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(dgl_model)
}

i VIP

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, weapon_id;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP", "6.6.6", "benio101 & speedkill edited by aha.mp3");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	set_task(120.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "VIP [%s] dolacza do rozgrywki",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	if(gRound>=2){
		cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
		StripWeapons(id, Secondary);
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public menu_3_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
	
}
public menu_2_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
	
}
public menu_1_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
	
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAK47","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Broni");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Aby dowiedziec sie o tym co daje VIP - napisz na say'u /vip juz teraz!");
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych