Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefixy po aktualizacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#41 _McHappy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:380
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 21.07.2017 18:47

Wyjaśnij, w jakim sensie nie działają.

Spróbuj zapisać sformatowaną linię wiadomości (msg) do argumentu 3. zamiast 5. (zerując przy tym argument 5.)

Użytkownik _McHappy edytował ten post 21.07.2017 18:48

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png

#42 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 21.07.2017 21:03

Spróbuję.

Gdy zapisuje do 4 lub 5 to niestety nie ma kolorów. Jak wrócę do domu to dam znać jak z 3 argumentem

 

Spoiler

zrobiłem, aczkolwiek nie ogarniam tego i tak


  • +
  • -
  • 0

#43 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 516
Wszechwiedzący

  • Postów:2591
Offline

Napisano 31.07.2017 11:55

public MsgTextMsg(iMesgId, iMsgType, id)
{
	if(get_msg_args() != 5 || get_msg_arg_int(1) != print_chat_colored)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static trzeci[32], msg[192], i;
	get_msg_arg_string(3, trzeci, 31);

	if(equal(trzeci, "#Game_radio"))
	{
		get_msg_arg_string(5, trzeci, 31);
		
		if(!equal(trzeci, "#Fire_in_the_hole")) return PLUGIN_CONTINUE;

		if(get_bit(g_bUserHasTag, id) || get_bit(g_bUserHasTagDay, id))
			formatex(msg, 191, "^3%s (RADIO) : Fire in the hole!", g_iUserTagName[id])
		else
			formatex(msg, 191, "^3%s (RADIO) : Fire in the hole!", g_iUserName[id])

		//for(i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
		//{
			//if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
				//msg_saytext(i, msg)
		//}

                msg_saytext(id, msg)
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock msg_saytext(id, text[])
{
	message_begin(MSG_ONE, g_iMsgSayText, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(text)
	message_end()
}

Kurcze, coś tam porobiłem, ale teraz jest tak, że wiadomość widzi tylko rzucający granat, ale wiadomość sama w sobie jest dobra.  Zakomentowałem pętlę tam, a ona właśnie miała wyświetlać wszystkim w teamie. Niestety teraz jest tak, że jak rzucę ja to pokazuje wszystkim w teamie, ale tak jakby oni rzucali też. Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem. Jak to poprawić? Głowię się nad tym już dłuższy czas


  • +
  • -
  • 0

#44 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.08.2017 15:11

Posiadasz jakiegoś csgo moda od jakiejś osoby... a więc powinieneś się zgłosić do tej 'jakiejś' osoby...

 

Tak czy inaczej, jeżeli kolega <pytajnik> zrobił prefixy sposobem opisanym przez Dark'a, to masz tu łatkę niezależną - dopisz na samym dole plugins.ini

Dalej jest problem, gdy nie zyjesz widać tylko s1:s2, a jak żyjesz to normlanie widać czat.


  • +
  • -
  • 0

#45 Heelout

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 19.08.2017 09:26

Przerobi ktos te 2 kody?

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[SuperVIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);

 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#46 VictoRy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:102
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 28.10.2017 19:25

Łapcie poprawkę, liczę na Repke :)

Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.

http://paintballmod....tualizacji_5050

Wystarczy wrzucić to i dziwne prefiksy znikają 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych