Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DeathRun

Reset kondycji przy zmianie broni

deathrun

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 10.07.2017 21:57

Dodałem to co podał grankee na samym dole w tym temacie: https://amxx.pl/topi...-zmianie-broni/

I niestety dalej problem występuje.

Jakieś pomysły?

Lepsza jakość: http://wklej.org/hash/fd93137a902/

SMA:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Sklep DeathRun" // wzorowany na systemmonet_sklep
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xdbx"

#define PREFIX "DR"


new m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_tramhp,

m_expmin, m_expmax;
new cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie,

cvar_m_ruletka, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new Float:m_gravity;
new cvar_m_gravity;
new m_ap;
new cvar_m_ap, cvar_pd, c_pd;
new gPlayerBoostSpeed[33]

new szybkosc[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

// Cvar Money Cost
cvar_m_tramal = register_cvar("sklep_tramal", "6000");
cvar_m_amfetamina = register_cvar("sklep_amfetamina", "16000");
cvar_m_lotto = register_cvar("sklep_lotto", "16000");
cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("sklep_doswiadczenie", "16000");
cvar_m_ruletka = register_cvar("sklep_ruletka", "10000");
cvar_m_ap = register_cvar("sklep_speed", "1000");

// Cvar Money Ammount
cvar_m_tramhp = register_cvar("sklep_tramhp", "50");
cvar_m_gravity = register_cvar("sklep_gravity", "0.50");
cvar_m_expmin = register_cvar("sklep_expmin", "25");
cvar_m_expmax = register_cvar("sklep_expmax", "250");
cvar_pd = register_cvar("sklep_ilespeed", "250");
}

public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/drsklep.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec()
}

public DeathMsg()
{
new ofiara = read_data(2);

if(!is_user_connected(ofiara))
return;

gPlayerBoostSpeed[ofiara]=0

if(szybkosc[ofiara]==1)
szybkosc[ofiara]=0;

return;
}


public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
m_ap = get_pcvar_num(cvar_m_ap);

m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
c_pd = get_pcvar_num(cvar_pd);

new tytul[25], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], map[65];
format(tytul, 24, "\rSklep \yDeathRun");
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
formatex(map, 64, "Potka \r[Szybciej chodzisz] \yKoszt:\r %i$", m_ap);



new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
new blokada = menu_makecallback("block");
menu_additem(menu, tra);
menu_additem(menu, amf);
menu_additem(menu, lot);
menu_additem(menu, dos);
menu_additem(menu, rul);
menu_additem(menu, map, _, _, blokada);
menu_display(id, menu);
}


public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= m_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!",PREFIX, m_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Jestes w pelni uleczony!",PREFIX);
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
case 1:
{
if(kasa >= m_amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
set_user_gravity(id, m_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Skaczesz wyzej!",PREFIX);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
case 2:
{

if(kasa >= m_lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Trwa losowanie!",PREFIX);
new totek = random_num(0, 11);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!",PREFIX, moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!",PREFIX, moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!",PREFIX);
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Niestety nic nie wygrales!",PREFIX);
case 4:
{
new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !",PREFIX, bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales losowy perk!",PREFIX);
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,1000);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!",PREFIX, healthbonus);
}
case 7:
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Niestety nic nie wygrales !",PREFIX);
case 8:
{
new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!",PREFIX, xpbonus);
}
case 9:
{
cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!",PREFIX);
}
case 10:
{

set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + c_pd);
szybkosc[id] = 1;
gPlayerBoostSpeed[id]=1

ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wygrales Miksturke predkosci!",PREFIX);
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
case 3:
{
if(kasa >= m_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!",PREFIX, losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
case 4:
{
if(kasa >= m_ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Kupiles losowy perk!",PREFIX);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
case 5:
{
if(kasa >=m_ap)
{

cs_set_user_money(id, kasa-m_ap);
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + c_pd);
szybkosc[id] = 1;
gPlayerBoostSpeed[id]=1

ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Kupiles Miksture Predkosci!",PREFIX);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Masz za malo monet!",PREFIX);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public block(id, menu, item)
{
if(szybkosc[id] > 0 && item == 5)
return ITEM_DISABLED;

return ITEM_ENABLED;
}

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(gPlayerBoostSpeed[id]==1)
{
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + c_pd);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id)
{
gPlayerBoostSpeed[id]=0
}


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 10.07.2017 22:45

Mam rozumieć, że korzystasz z silnika qtm_codmod?

Jeżeli tak to przyczyną jest curweapon.


  • +
  • -
  • 0

#3 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 10.07.2017 22:50

Mam rozumieć, że korzystasz z silnika qtm_codmod?

Jeżeli tak to przyczyną jest curweapon.

 

Tak, korzystam z silnika QTM_CodMod.

CurWeapon w jakim sensie?


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.07.2017 22:54

Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, polecam


  • +
  • -
  • 0

#5 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 11.07.2017 10:33

Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, polecam

Skorzystałem z tego: https://amxx.pl/topi...ość-się-gracza/- kolega podał na samym dole i niestety wywala błędy w konsoli.

Możliwe, że ja coś źle dodałem. Można prosić o jakieś naprowadzenie?


  • +
  • -
  • 0

#6 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 11.07.2017 10:45

po co chodzic na okolo, dodaj zwyczajnie kondycje przez cod moda i tyle a na koncu rundy ja zabieraj 


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#7 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 11.07.2017 11:14

po co chodzic na okolo, dodaj zwyczajnie kondycje przez cod moda i tyle a na koncu rundy ja zabieraj 

 

-_o Kolega przeczytał problem który występuje?

Po zakupie w sklepie dodatkowego speeda a następnie zmianie broni resetuje się ta kondycja, więc nie wiem jakim sensem będzie dodanie kondycji przez codmoda i zabieranie jej na końcu rundy?!


  • +
  • -
  • 0

#8 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 11.07.2017 11:29

to rusz mózgownica i pomysl co to spowoduje bo widze ze niektorzy maja problem z logicznym mysleniem


  • +
  • -
  • -2

Cześć


#9 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 11.07.2017 12:29

to rusz mózgownica i pomysl co to spowoduje bo widze ze niektorzy maja problem z logicznym mysleniem

 

To może byś mnie oświecił? Bo niestety nie jestem profesjonalistą w AMXX i nie wiem wszystkich rzeczy ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.07.2017 15:41

Kondycja działa tak że jak ją dodasz w sklepie raz, to ona potem nie będzie się kasować ze zmianą broni - skasuje się tylko wtedy jak ty ją sam usuniesz.

Np. perk Buty Komandosa dodają i zabierają prędkość, zobacz sobie jak to tam jest zrobione.


  • +
  • -
  • 0

#11 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 11.07.2017 16:43

Kondycja działa tak że jak ją dodasz w sklepie raz, to ona potem nie będzie się kasować ze zmianą broni - skasuje się tylko wtedy jak ty ją sam usuniesz.

Np. perk Buty Komandosa dodają i zabierają prędkość, zobacz sobie jak to tam jest zrobione.

Dodałem według tego, lecz nie dodaje kondycji

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+300);

http://wklej.org/hash/2cac0f8b9f8/


  • +
  • -
  • 0

#12 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.07.2017 20:20

Powinno dodawać, zmianę powinieneś czuć przy zmianie broni.


  • +
  • -
  • 0

#13 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 13.07.2017 12:15

Powinno dodawać, zmianę powinieneś czuć przy zmianie broni.

 

Powiem tak:

Po zakupie w ogóle nie dostajesz większej prędkości -> czyli twoja prędkość nie zmienia się.

Działa to na zasadzie takiej:

dodaje ci te +300 do statystyk, lecz w tej samej rundzie nie będziesz miał tego speeda a w następnej.

Tylko, że w następnej rundzie jak zginiesz to ci się to resetuje.

 


Użytkownik Vakos edytował ten post 13.07.2017 12:33

  • +
  • -
  • 0

#14 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.07.2017 16:44

W sumie to trochę zrypałem, użyj pierwszej wersji z set_user_maxspeed, jednak plugin dopisz pod silnikiem codmoda i sprawdź (w plugins-codmod.ini).


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: deathrun

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych