Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodaniem respawnu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WezZostan.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 05.07.2017 17:21

Otóż chciałem dodać do zabawy FreeDay na JailBreak'u respawn więźniów gdy umrą, ale nie działa :/
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi co robię źle?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}

public Killed(id)
	{
	if(jail_get_play_game_id() == id_freeday)
		set_task(10.0, "Respawn", id);
	}

public Respawn(id)
{
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	client_print(id, print_center, "Zostales ozywiony!");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2017 18:28

Sprawdzałeś tylko jeżeli ktoś włączył zabawę FD, w niedzielę to nie działało, + usuwanie ew. ozywiania w nowej rundzie, jakby task był ustawiony pod koniec FD:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_freeday;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
 
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
public OnRemoveData(day)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
 
//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!
 
setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...
 
//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!
 
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
}
else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
{
szInfo = "";
szInfo2 = "";
 
jail_set_god_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
setting[0] = 0;
setting[1] = 0;
setting[2] = 0;
setting[3] = 0;
setting[4] = 0;
setting[5] = 0;
setting[6] = 0;
setting[7] = 0;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) {
continue;
}
 
if(is_user_alive(i))
user_kill(i);
 
remove_task(i);
}
}
}
 
public Killed(id, iAtt, iShGb)
{
new day = jail_get_play_game_id();
 
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday) {
set_task(3.0, "Respawn", id);
}
}
 
public Respawn(id)
{
if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1) 
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
client_print(id, print_center, "Zostales ozywiony!");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 WezZostan.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 05.07.2017 19:04

Dzięki działa elegancko :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych