Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z limitem i zapisem ap


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 koloseum

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 25.06.2017 15:58

Witam . Tak jak w temacie Zrobiłem serwer Zombie mod (Zombie Plague 5.0) i nie wiem czemu ammo packi mi się nie zapisują, ani nie mogę sobie dodać więcej jak "3 liczby", np. Jak sobie dam "100" to wszystko jest git, a jak sobie dam "1000" to już mi 1000 ap nie wyswietla tylko "100", natomiast jak dam sobie "999" To tyle mi pokazuje, ale jak się mapa zmieni to mi nie zapisuje ap.

I dlaczego wszyscy mają taki nick jak ja :/

 

Proszę o pomoc i proszę ni usuwać tematu, jak zły dział to proszę o przeniesienie 

Za każdą pomoc daje ++++


Użytkownik koloseum edytował ten post 25.06.2017 16:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.06.2017 19:34

.sma daj

Inaczej nikt ci nie pomoże tak to juz dziala

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 27.06.2017 16:07

Ale czego sma ? silnika zombie pleague ?


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.06.2017 17:41

Jeżeli on odpowiada za ammo packi to tak.


  • +
  • -
  • 0

#5 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 28.06.2017 19:40

no tak ale dokladnie nwm jak sie tem plugin nazywa i jeszcze sie pojawil problen jak wyplacam ap z banku to zamiast pisac ile wyplacilo to pisze takie coś "[ZM] ML_NOTFOUND cos tam ..."

a skoro ten bank jest w silniku (Zombie Pleague) to chyba nie potrzeba pliku lang, a jeśli potrzeba to będę wdzieczny za podeslanie pliku lang .txt do tego banku .


Użytkownik koloseum edytował ten post 28.06.2017 19:43

  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2017 20:19

Ml notfound znaczy tyle że nie masz wgranego pliku .txt do /data/Lang i nawet z tym nie handluj

Daj plugins.ini to zobaczymy który plugin jest od ammopackow
  • +
  • -
  • 0

#7 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 28.06.2017 20:39

tu jest plugins ini 

 

; AMX Mod X plugins
 
mflag.amxx debug
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
 
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
 
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
 
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
 
 
; Custom - Add 3rd party plugins here
 
 
 
 
A tutaj sa pluginy (plugins-zp50_ammopacks.ini
 
; ZP 5.0 / Module Version
; -----------------------
 
 
; Engine
 
zp50_core.amxx
 
 
; APIs
 
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx
 
 
; Classes
 
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
 
 
; Zombie Classes
 
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_leech.amxx
zp50_class_zombie_rage.amxx
 
 
; Human Classes
 
;zp50_class_human_classic.amxx
;zp50_class_human_raptor.amxx
 
 
; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx
 
 
; Game Modes Manager
 
zp50_gamemodes.amxx
 
 
; Game Modes
 
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
 
 
; Items Manager
 
zp50_items.amxx
;zp50_items_money.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx
 
 
; Extra Items
 
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
 
; Admin
 
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx
 
 
; Buying
 
zp50_buy_menus.amxx
zp50_buy_zones.amxx
 
 
; Rewards
 
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx
 
 
; Deathmatch
 
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx
 
 
; Zombie/Human Features
 
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_zombie_damage.amxx
zp50_human_ammo.amxx
 
 
; Custom Features
 
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx
 
 
; Effects
 
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
;zp50_ambience_sounds.amxx
 
 
; Gameplay / Other
 
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx
 
 
; Custom grenades
 
;zp50_grenade_flashbangs.amxx
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx
 
 
; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
 
zp50_zp43_compat.amxx
;zp50_biohazard_compat.amxx
 
 
 
;moje ADDONY
zp50_ammopacks_bank.amxx
 
zp_extra_addon_countdown.amxx
zp_addon_simple_ap_limit.amxx
zp_addon_show_health.amxx
zp_donate_ap.amxx
zp_addon_critical_hits.amxx
zp_addon_show_health_armor_human.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
admin_gag.amxx
 
 
;moje wgrywane pluginy
parachute.amxx                 ; spadochron
amx_ssban.amxx                ; ssy dla admina
GHW_Weapon_Replacement.amxx             ; podmiana modeli
abd.amxx                           ; Adwancet bullet damage (pokazywanie obrazen)
;mapchooser4.amxx
afkkisss.amxx                     ; anty afk
zp_bombadla1.amxx          ; bomba dla 1 zombi
kup_premium.amxx             ; MOTD kupna vipa
zm_vip.amxx debug           ; plugin na vipa
zp50_hud_info.amxx              ; info w hud
admin.amxx                        
giveap.amxx                     ;  (Tylko dla admina [zp_giveap])
zp_choose_the_weapons_survivor.amxx        ; wybor broni dla survivora
zp50_gas_mask.amxx                   ; maskagazowa extra item
zp_gc_extra_item_ng.amxx       ; extra item
zp_no_recoil.amxx                  ; eliminator extra item
zp_extra_plasma_rifle.amxx      ;   plazma extra item
zp_extra_goldenak.amxx   ;  zlote AK
nademodes.amxx          ;   Tryby granatów
zp_extra_pipe.amxx      ;   pipe bomb
zp_hclass.amxx debug      ; Klasy humana
 
 
Najlepszy.amxx   ; Najlepszy gracz rundy

 

 


Użytkownik koloseum edytował ten post 28.06.2017 20:43

  • +
  • -
  • 0

#8 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 28.06.2017 21:08

tamto juz jest ok tylko teraz kolorow nie czyta a includy mam

mam colorchat i chatcolor.inc pisze mi taki komunikat jak wyplacal lub sprawdzam ilesc ap w banku

[ZP] Aktualnie posiadasz:x04 318x01 ammo pack(s)


  • +
  • -
  • 0

#9 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 050
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.06.2017 23:50

zmień w kodzie pluginu, który wyświetla tą wiadomość z %s na %i.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#10 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 29.06.2017 08:02

W kodzie pluginu nie ma takiego czegoś "%s, %i "itp próbowałem pozmnieniać w langu też ale nic nie dało dalej się wyswietlają "liczby a nie kolory" 

 

np. "^x04" "^x01" "^x04", itp.

 

Tu podrzucam jeszcze kod pluginu

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zp50_ammopacks>
#include <zp50_colorchat>
 
//#define SQLX
#define ADMIN_LEVEL_TO_RESET ADMIN_BAN
 
new const PLUGIN_VERSION[] = "1.1.5"
 
#if defined SQLX
new SQL_HOST[] = "xxxxxxxxxx"
new SQL_USER[] = "xxxxxxxxxx"
new SQL_PASS[] = "xxxxxxxxxx"
new SQL_DB[] = "xxxx"
 
new Handle:g_SqlTuple
new g_Error[512]
#else
new g_hVault
#endif
 
const SIZE = 1536
 
new CvarAutoSave, CvarAutoLoad, CvarBankLimit, CvarBankBlockStart, CvarBankAdvertiseInterval
 
new g_iSteamID[33][32], g_iBank[33], g_iAmmoPacks[33], bool:IsManual[33], bool:IsAll[33]
 
#if defined SQLX
#include <zp50_bank_sqlx>
#else
#include <zp50_bank_nvault>
#endif
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP 5.0] Ammo Packs Bank", PLUGIN_VERSION, "Excalibur.007")
register_dictionary("zp50_bank.txt")
 
register_clcmd("say", "OnClientChat")
register_clcmd("say_team", "OnClientChat")
register_concmd("zp_bank_reset", "OnAdminReset", ADMIN_LEVEL_TO_RESET, "- resets bank in terms of days. 0 to clean all.")
 
CvarAutoSave = register_cvar("zp_bank_auto_save", "1")
CvarAutoLoad = register_cvar("zp_bank_auto_load", "1")
CvarBankLimit = register_cvar("zp_bank_limit", "1000")
CvarBankBlockStart = register_cvar("zp_bank_block_start", "1")
CvarBankAdvertiseInterval = register_cvar("zp_bank_advertise_interval", "60.0")
 
#if defined SQLX
set_task(0.5, "MySQL_Init")
#else
g_hVault = nvault_open("zp50_ammo_packs_bank")
 
if(g_hVault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Unable to create/load vault 'zp50_ammo_packs_bank'")
#endif
}
 
public plugin_cfg()
{
set_task(get_pcvar_float(CvarBankAdvertiseInterval), "AdvertiseBankInfo", 0)
}
 
public AdvertiseBankInfo()
{
new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum, "ch")
 
new player
for(new i = 0; i < iNum; i++)
{
player = iPlayers[i]
 
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_ADVERTISE")
}
}
 
public client_putinserver(player)
{
if(get_pcvar_num(CvarBankBlockStart))
zp_ammopacks_set(player, 0)
}
 
public client_disconnect(player)
{
if(get_pcvar_num(CvarAutoSave))
{
#if defined SQLX
Save_MySQL(player)
#else
Save_nVault(player)
#endif
}
 
g_iSteamID[player][0] = 0
g_iBank[player] = 0
g_iAmmoPacks[player] = 0
IsManual[player] = false
IsAll[player] = false
}
 
public client_authorized(player)
{
get_user_authid(player, g_iSteamID[player], 31)
 
if(get_pcvar_num(CvarAutoLoad))
{
#if defined SQLX
Load_MySQL(player)
#else
Load_nVault(player)
#endif
}
}
 
public OnClientChat(player)
{
static szArgs[32]
read_args(szArgs, 31)
remove_quotes(szArgs)
 
static szArg1[32], szArg2[32], szArg3[32]
 
szArg1[0] = '^0'
szArg2[0] = '^0'
szArg3[0] = '^0'
 
parse(szArgs, szArg1, 31, szArg2, 31, szArg3, 32)
 
new iValue = str_to_num(szArg2)
 
g_iAmmoPacks[player] = zp_ammopacks_get(player)
 
new iBankLimit = get_pcvar_num(CvarBankLimit)
 
if(equali(szArg1, "/wplac", 8) || equali(szArg1, "deposit", 7))
{
if(iValue > g_iAmmoPacks[player])
{
iValue = g_iAmmoPacks[player]
}
else if(equali(szArg2, "all", 3))
{
iValue = g_iAmmoPacks[player]
IsAll[player] = true
}
 
if(iValue <= 0 && !IsAll[player])
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_INVALID_AMOUNT")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
IsAll[player] = false
IsManual[player] = true
 
new iTemp = g_iBank[player]
 
g_iBank[player] += iValue
 
if(g_iBank[player] > iBankLimit)
{
zp_ammopacks_set(player, g_iAmmoPacks[player] + g_iBank[player] - iBankLimit)
 
iValue = iBankLimit - iTemp
 
g_iBank[player] = iBankLimit
}
else
{
zp_ammopacks_set(player, g_iAmmoPacks[player] - iValue)
}
 
g_iAmmoPacks[player] -= iValue
 
if(get_pcvar_num(CvarAutoSave))
{
#if defined SQLX
Save_MySQL(player)
#else
Save_nVault(player)
#endif
}
 
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_DEPOSIT", iValue)
 
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(equali(szArg1, "/wyplac", 9) || equali(szArg1, "withdraw", 8))
{
if(iValue > g_iBank[player])
{
iValue = g_iBank[player]
}
else if(equali(szArg2, "all", 3))
{
iValue = g_iBank[player]
IsAll[player] = true
}
 
if(iValue <= 0 && !IsAll[player])
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_INVALID_AMOUNT")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
IsAll[player] = false
IsManual[player] = true
 
zp_ammopacks_set(player, g_iAmmoPacks[player] + iValue)
 
g_iBank[player] -= iValue
g_iAmmoPacks[player] += iValue
 
if(get_pcvar_num(CvarAutoSave))
{
#if defined SQLX
Save_MySQL(player)
#else
Save_nVault(player)
#endif
}
 
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_WITHDRAW", iValue)
 
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(equali(szArg1, "/bank", 5) || equali(szArg1, "bank", 4))
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_BALANCE", g_iBank[player])
 
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(equali(szArg1, "/daj", 7) || equali(szArg1, "donate", 6))
{
new iValue = str_to_num(szArg3)
 
if(iValue > g_iBank[player])
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_DONATE_HIGHER_AMOUNT")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
if(iValue <= 0)
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_INVALID_AMOUNT")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new target = cmd_target(player, szArg2, CMDTARGET_NO_BOTS)
 
if(!target)
{
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_INVALID_TARGET")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new iTemp = g_iBank[player]
 
new szNamePlayer[32], szNameTarget[32]
 
get_user_name(player, szNamePlayer, 31)
get_user_name(target, szNameTarget, 31)
 
g_iBank[player] -= iValue
g_iBank[target] += iValue
 
if(g_iBank[target] > iBankLimit)
{
g_iBank[player] += (g_iBank[target] - iBankLimit)
g_iBank[target] = iBankLimit
 
iValue = iBankLimit - iTemp
}
 
if(get_pcvar_num(CvarAutoSave))
{
#if defined SQLX
Save_MySQL(player)
Save_MySQL(target)
#else
Save_nVault(player)
Save_nVault(target)
#endif
}
 
zp_colored_print(player, "%L", player, "BANK_DONATE_CHAT_TO_PLAYER", iValue, szNameTarget)
zp_colored_print(target, "%L", target, "BANK_DONATE_CHAT_TO_TARGET", szNamePlayer, iValue)
 
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(equali(szArg1, "/bankhelp", 9) || equali(szArg1, "bankhelp", 8))
{
new msg[SIZE + 1], len = 0
 
len += format(msg[len], SIZE - len, "<html><body>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "<p>[BANK COMMANDS]<br/>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "------------------------------------------------------------------------</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "/wyplac <ilosc> or /wyplac all<br/>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "- Withdraws an amount of ammo packs from the bank storage</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "------------------------------------------------------------------------</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "/wplac <ilosc> or /wplac all</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "------------------------------------------------------------------------</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "- Deposits an amount of ammo packs to the bank storage</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "- Checks your bank status</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "------------------------------------------------------------------------</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "/daj <ilosc> <nick gracza> </p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "- Donates an amount of ammo packs to the specified player</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "------------------------------------------------------------------------</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "Note: Commands can be entered without ^"/^" infront.</p>")
len += format(msg[len], SIZE - len, "</body></html>")
show_motd(player, msg, "Bank Help")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(equali(szArg1, "/banksave", 9) || equali(szArg1, "banksave", 8))
{
#if defined SQLX
Save_MySQL(player)
#else
Save_nVault(player)
#endif
}
else if(equali(szArg1, "/bankload", 9) || equali(szArg1, "bankload", 8))
{
#if defined SQLX
Load_MySQL(player)
#else
Load_nVault(player)
#endif
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public OnAdminReset(player, level, cid)
{
if(!cmd_access(player, level, cid, 1))
{
console_print(player, "!gYou have no access to that command")
return
}
new szArgc = read_argc()
 
if(szArgc >= 3)
{
console_print(player, "!gToo many arguments supplied.")
return
}
else if(szArgc == 1)
return
 
new szArgv[10], szTemp[512]
read_argv(1, szArgv, 9)
 
new iTime = str_to_num(szArgv)
 
if(iTime == 0)
{
#if defined SQLX
formatex(szTemp, 511, "TRUNCATE TABLE `bank`")
 
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "IgnoreHandle", szTemp)
#else
nvault_prune(g_hVault, 0, 0)
#endif
 
new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
 
new player2
for(new i = 0; i < iNum; i++)
{
player2 = iPlayers[i]
 
g_iBank[player2] = 0
}
}
else
{
#if defined SQLX
 
formatex(szTemp, 511, "DELETE FROM `bank` WHERE last_played<(SYSDATE() - INTERVAL '%d' DAY)", iTime)
 
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "IgnoreHandle", szTemp)
#else
nvault_prune(g_hVault, 0, get_systime() - (iTime * 86400))
#endif
}
}
 

Użytkownik koloseum edytował ten post 29.06.2017 08:03

  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.06.2017 10:30

daj to jako plik, bo sam widzisz co z tego wyszło -.-

 

 

I powiedz dokładnie, która to wiadomość, jak się nazywa itp, nikt przecież nie będzie czytał całego pluginu


  • +
  • -
  • 0

#12 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 29.06.2017 20:54

Tu jest wklejka sma

http://pastebin.pl/view/7c9230e5

a dokladnie to pisze mi takie coś

 

"[ZP] Aktualnie posiadasz:x04 231x01 ammo pack(s)"

 
"[ZP] Wyplacilesx04 231x01 ammo pack(s)"
 
Nie pisze mi kolorami :/ i jak by się dało to zmienić zeby nie pisało "[ZP]" tylko coś innego np "[Nazwa Sieci]" ?
 
 

  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.07.2017 23:26

daj to jednak jako plik .sma

 

dorzuć jeszcze te pliki:

#include <zp50_ammopacks>
#include <zp50_colorchat>
 
i plik .txt od wiadomości multilanguage

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych