Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z frakcjami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 RoJK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.06.2017 11:22

Witam mam problem mianowicie po dodaniu dodatkowych klas do codmod'a (standardowo ich było 16) pojawił się problem gdyż po wpisaniu komendy /klasy stworzyło mi jakby dodatkową frakcje (ogólnie mam podział na darmowe i premium) dodatkową mam na myśli tą:

 

https://iv.pl/images...90631152804.jpg

 

I tu jest mój problem bo nwm jak zrobić aby usunąć tą frakcje nr2 która się sama stworzyła po dodaniu kilku klas do tych standardowych 16...

Zamieszczam potrzebne pliki i proszę o ewentualną pomoc!

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.06.2017 11:53

Może jakaś klasa ma pustą frakcje?

 

Co sie dzieje jak wybierzesz tą frakcję zbugowaną?


  • +
  • -
  • 0

#3 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 25.06.2017 12:18

Tak jak kolega wyżej, albo spisałeś złą nazwę klasy (wielkość liter ma znaczenie) wejdź i zobacz jakie klasy masz pod tą magiczną dwójką.


  • +
  • -
  • 0

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#4 Kompetentny

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.06.2017 15:52

[klasa]Złodziej[frakcja]\yKlasy Darmowe

Tutaj zapewne masz błąd, zmień na:

[klasa]Zlodziej[frakcja]\yKlasy Darmowe

  • +
  • -
  • 1

#5 RoJK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.06.2017 16:20

Dziękuję za pomoc błąd był faktycznie w nazwie dwóch klas! Ślepota ze mnie... :P Dziękuje wam za pomoc i jeszcze mam małe pytanko co może być przyczyną takiego rozjechania się nazw klas?

 

https://iv.pl/images...44853082839.jpg

 

Dodam że już kombinowałem czy tu też coś jest z nazwą klasy źle itp... Ale niestety nie udało mi się rozwiązać tego problemu ;(


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.06.2017 17:52

Za mała tablica do przechowywania nazw klasy w funkcji od tworzenia menu
  • +
  • -
  • 0

#7 RoJK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.06.2017 18:04

Prosiłbym jeżeli jest taka możliwość o chociaż część kodu która za to odpowiada gdyż nwm dokładnie który to fragment. To w takim razie dlaczego bugują się tak tylko klasy w frakcji premium a inne są ok? To pewnie przez fakt że jest dopisana koncówka (premium)?


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.06.2017 19:26

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
	
	new menu2 = menu_create("\y[\rForcegame.pl | Call Of Duty\y]^nWybierz Klase:\d Aby Zdobywac Nastepne Levele ", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[50],szTmp[5];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			format(klasa, charsmax(klasa), "\d%s \wLevel:\y [\w%i\y/\r1001\y]", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\y[\rX\y]\d Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "\y[\r<\y]\d Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "\y[\r>\y]\d Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

	new klasa[50],szTmp[5];
	new klasa[50]

daj tam  z 256 i sprawdz


  • +
  • -
  • 1

#9 RoJK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.06.2017 21:30

Działa dziękuje za pomoc leci ++ :D Do zamknięcia!


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych