Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie flag vipa na tego z generatora.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DyeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.06.2017 11:07

Chciałbym zeby zamiast sprawdzania "FLAGA" było sprawdzanie czy gracz posiada vipa z kodu generatora:

Pomógłby ktoś to przerobić?

 

KOD Z generatora:

#include <amxmodx>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33];

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Witam mam takiego vipa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H                             // flaga

#define PLUGIN "vip_menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VuX"

#define SCOREATTRIB_NONE    0
#define SCOREATTRIB_DEAD    (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB    (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP        (1<<2)

new bool:HasC4[33]

new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

new runda;
new CsArmorType:armortype;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "daj", 1);
	
	register_event("HLTV", "Runda", "a", "1=0", "2=0");
	
	register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in")
	register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
	health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "5")
	health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "10")
	health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "105")
	
	
}


public Round_Reset()
{
	runda = 0;
}

public func_menu(id)
{
	
	
	new menu = menu_create("Wybierz zestaw broni","func_menu_show")
	menu_additem(menu,"M4A1+DEAGLE","1",0)
	menu_additem(menu,"AK47+DEAGLE","2",0)
	menu_additem(menu,"AWP+DEAGLE","3",0)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_display(id,menu,0)
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	
	
	
}
public func_menu_show(id,menu,item)
{
	if(item==MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1 :
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
				
				
			
			
				
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"ammo_556nato")
			give_item(id,"weapon_deagle")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"weapon_hegrenade")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_smokegrenade")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
			
			if (get_user_team(id) == 2)
			{
				give_item(id, "item_thighpack");
			}
			
		}
		case 2:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
				
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_ak47")  
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"ammo_762nato")
			give_item(id,"weapon_deagle")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"weapon_hegrenade")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_smokegrenade")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
			
			if (get_user_team(id) == 2)
			{
				give_item(id, "item_thighpack");
			}
			
		}
		case 3:
		{
			if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
				HasC4[id] = true;
			else
				HasC4[id] = false;
				
			strip_user_weapons(id)
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_awp")  
			give_item(id,"ammo_338magnum")
			give_item(id,"ammo_338magnum")
			give_item(id,"ammo_338magnum")
			give_item(id,"ammo_338magnum")
			give_item(id,"weapon_deagle")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"ammo_50ae")
			give_item(id,"weapon_hegrenade")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_flashbang")
			give_item(id,"weapon_smokegrenade")
			
			if (HasC4[id])
			{
				give_item(id, "weapon_c4");
				cs_set_user_plant( id );
			}
			
			if (get_user_team(id) == 2)
			{
				give_item(id, "item_thighpack");
			}
			
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public daj(id){
	
	
	if(runda>=3)
	{
		if(get_user_flags(id) & FLAGA)
		{
			if(is_user_alive(id))
			{
				
				
				set_task(1.0, "func_menu", id)
			
			}
		}
	}
	
	if(runda>=0)
	{
		if(get_user_flags(id) & FLAGA)
		{
			if(is_user_alive(id))
			{
				
				
			
				set_user_health(id, get_user_health(id)+5);
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
			}
			if(get_user_team(id)==2 && get_user_flags(id) & FLAGA)

			give_item(id, "item_thighpack");
		}
	}
}
public Runda(id)
{
	runda++
}
//Motd
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}

public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{   
    new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
    if( is_user_connected( iPlayer )   && ( get_user_flags( iPlayer ) & FLAGA ) )
    {
        set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, is_user_alive( iPlayer ) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD );    
    }
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_user_flags(id) & FLAGA)
    {
		new name[32]
		get_user_name(id,name,31)	    
	    
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
		show_hudmessage(0, "Przychodzi Vip^n %s^n Witamy!!!",name)    
	    
		client_cmd(0,"spk misc/vip")
    }
}
 

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.06.2017 18:52

Nie wiem po co chcesz to zrobić, bo wg. mnie nie dość że nie potrafisz tego zrobić, to tak na dobrą sprawę możesz trochę obciążyć serwer, ale ok odpowiedź: natywy amxx <- wpisz w google, może pomoże :)


  • +
  • -
  • 0

#3 DyeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 20.06.2017 02:43

poradziłem sobie, dzięki za pomoc :X 

zamknąc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych