Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie wyświetlania wiadomości HUD + ColorChat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SopeleQ1337

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.06.2017 16:56

Witam.
Mógłby ktoś poprawić kod, tak aby wiadomość o asyście była wyświetlana i w hudzie i w colorchacie? Ja tam to dodałem, lecz prawdopodobnie nie jest to do końca dobrze, bo występują błędy w kompilacji :/ 
Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

SNAX, PASHA, TAZ, NEO & BYALI

Na nich się wzoruję.


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.06.2017 08:55

Sprawdź.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
for(new i = 0;i <= MAX;i++){
for(new j = 0;j <= MAX;j++)
g_bAsysta[i][j] = 0;
}
}
 
public client_connect(id){
for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
 
if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
{
new sName[32];
get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
 
for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
if(i == iKiller) continue;
 
if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){ 
 
set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s^n^n+ 1 Frag", sName);
 
ColorChat(i, GREEN, "[Frag-Armia.pl] ^x01 Asysta na ^x03 %s ^x01 +1 FRAG", sName);
 
 
set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
}
 
g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych