Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opóźniony flash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wajder

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Szymon
Offline

Napisano 16.06.2017 17:15

Witam :D

 

Mam pytanie odnośne granatu typu flash. Czy istnieje możliwość napisania pluginu, który oślepia nas po X sekund po wybuchu? Np.

Flash wybucha i nie oślepia nas od razu tylko po np. 2 sekundach. 

 

Z góry dziękuję :)


  • +
  • -
  • 0

#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 16.06.2017 17:28

istnieje


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#3 Wajder

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Szymon
Offline

Napisano 16.06.2017 17:33

A mógłbym liczyć na podpowiedź jak takie coś zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 16.06.2017 18:20

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.06.2017 18:30

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade

Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.

Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.


  • +
  • -
  • 0

#6 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 16.06.2017 18:39

 

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade

Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.

Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.

 

Co?

jakie dodanie 0.5? o czym ty gadasz, ziomek chce zeby flesh oslepial z opoznieniem i tyle, z tego co zrozumialem wybuchac ma normalnie

a czas nie jest zalezny od nextthink (skad w ogóle taki pomysl)?? tylko od odleglosci granatu od gracza


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#7 Wajder

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Szymon
Offline

Napisano 16.06.2017 18:53

chodzi mi o to, że jak wybuchnie to po np. 0.5 sekundy oślepia. 


  • +
  • -
  • 0

#8 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 16.06.2017 18:56

ja wiem o co ci chodzi ale donaciak raczej nie zrozumial 

napisalem ci wyzej jak to powinno przebiegac


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#9 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.06.2017 19:23

Takowa możliwość istnieje.

Wychwyć moment wybuchu flasha.

 

1. Skorzystaj z Nades API ( https://forums.allie...d.php?p=1920279) lub fragmentu pluginu na blokadę oślepiania sojuszników.

2. Przechwyć wiadomość msgScreenFade (tak jak wspomniał rzeźnik).

 

Zablokuj oślepienie (tak jak to czyni wspomniany plugin), po czym stosując zadanie oraz wykonując stosowne obliczenia oślepiaj graczy będących w zasięgu granatu.

 

W ten oto sposób możesz dowolnie ustawić czas zwłoki, czas oślepienia oraz parametry oślepienia (hold time, fade time itp).

 

Aczkolwiek nadmienię, iż cała idea przeczy prawom fizyki ;)


Użytkownik _McHappy edytował ten post 16.06.2017 19:30

  • +
  • -
  • 0

#10 Wajder

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Szymon
Offline

Napisano 16.06.2017 19:53

Dzięki rzeźnik za pomoc :)

Temat do zamknięcia 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych