←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Opóźniony flash

  • +
  • -
Wajder - zdjęcie Wajder 16.06.2017

Witam :D

 

Mam pytanie odnośne granatu typu flash. Czy istnieje możliwość napisania pluginu, który oślepia nas po X sekund po wybuchu? Np.

Flash wybucha i nie oślepia nas od razu tylko po np. 2 sekundach. 

 

Z góry dziękuję :)

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 16.06.2017

istnieje

Odpowiedz

  • +
  • -
Wajder - zdjęcie Wajder 16.06.2017

A mógłbym liczyć na podpowiedź jak takie coś zrobić?

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 16.06.2017

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 16.06.2017

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade

Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.

Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 16.06.2017

 

łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade

Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.

Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.

 

Co?

jakie dodanie 0.5? o czym ty gadasz, ziomek chce zeby flesh oslepial z opoznieniem i tyle, z tego co zrozumialem wybuchac ma normalnie

a czas nie jest zalezny od nextthink (skad w ogóle taki pomysl)?? tylko od odleglosci granatu od gracza

Odpowiedz

  • +
  • -
Wajder - zdjęcie Wajder 16.06.2017

chodzi mi o to, że jak wybuchnie to po np. 0.5 sekundy oślepia. 

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 16.06.2017

ja wiem o co ci chodzi ale donaciak raczej nie zrozumial 

napisalem ci wyzej jak to powinno przebiegac

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 16.06.2017

Takowa możliwość istnieje.

Wychwyć moment wybuchu flasha.

 

1. Skorzystaj z Nades API ( https://forums.allie...d.php?p=1920279) lub fragmentu pluginu na blokadę oślepiania sojuszników.

2. Przechwyć wiadomość msgScreenFade (tak jak wspomniał rzeźnik).

 

Zablokuj oślepienie (tak jak to czyni wspomniany plugin), po czym stosując zadanie oraz wykonując stosowne obliczenia oślepiaj graczy będących w zasięgu granatu.

 

W ten oto sposób możesz dowolnie ustawić czas zwłoki, czas oślepienia oraz parametry oślepienia (hold time, fade time itp).

 

Aczkolwiek nadmienię, iż cała idea przeczy prawom fizyki ;)


Użytkownik _McHappy edytował ten post 16.06.2017 19:30
Odpowiedz

  • +
  • -
Wajder - zdjęcie Wajder 16.06.2017

Dzięki rzeźnik za pomoc :)

Temat do zamknięcia 

Odpowiedz