Witam
Mam pytanie odnośne granatu typu flash. Czy istnieje możliwość napisania pluginu, który oślepia nas po X sekund po wybuchu? Np.
Flash wybucha i nie oślepia nas od razu tylko po np. 2 sekundach.
Z góry dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.06.2017 17:15
Witam
Mam pytanie odnośne granatu typu flash. Czy istnieje możliwość napisania pluginu, który oślepia nas po X sekund po wybuchu? Np.
Flash wybucha i nie oślepia nas od razu tylko po np. 2 sekundach.
Z góry dziękuję
Napisano 16.06.2017 17:28
istnieje
Cześć
Napisano 16.06.2017 17:33
A mógłbym liczyć na podpowiedź jak takie coś zrobić?
Napisano 16.06.2017 18:20
łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade
Cześć
Napisano 16.06.2017 18:30
łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade
Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.
Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.
Napisano 16.06.2017 18:39
łapiesz message ScreenFade blokujesz go ustawiasz task na 2 sekundy a w nim wysylasz message ScreenFade
Czas oślepienia trwa 1.5 sec więc trzeba było by dodać 0.5, druga sprawa to granat w tym czasie zniknie i w ciągu tych 0,5 sekundy np. ktoś mógłby się odwrócić.
Wiem tyle że czas oślepienia jest uzależniony od nextthink, więc proponuję zająć się tym i ew. coś tam przestawić.
Co?
jakie dodanie 0.5? o czym ty gadasz, ziomek chce zeby flesh oslepial z opoznieniem i tyle, z tego co zrozumialem wybuchac ma normalnie
a czas nie jest zalezny od nextthink (skad w ogóle taki pomysl)?? tylko od odleglosci granatu od gracza
Cześć
Napisano 16.06.2017 18:53
chodzi mi o to, że jak wybuchnie to po np. 0.5 sekundy oślepia.
Napisano 16.06.2017 18:56
ja wiem o co ci chodzi ale donaciak raczej nie zrozumial
napisalem ci wyzej jak to powinno przebiegac
Cześć
Napisano 16.06.2017 19:23
Takowa możliwość istnieje.
Wychwyć moment wybuchu flasha.
1. Skorzystaj z Nades API ( https://forums.allie...d.php?p=1920279) lub fragmentu pluginu na blokadę oślepiania sojuszników.
2. Przechwyć wiadomość msgScreenFade (tak jak wspomniał rzeźnik).
Zablokuj oślepienie (tak jak to czyni wspomniany plugin), po czym stosując zadanie oraz wykonując stosowne obliczenia oślepiaj graczy będących w zasięgu granatu.
W ten oto sposób możesz dowolnie ustawić czas zwłoki, czas oślepienia oraz parametry oślepienia (hold time, fade time itp).
Aczkolwiek nadmienię, iż cała idea przeczy prawom fizyki
Użytkownik _McHappy edytował ten post 16.06.2017 19:30
Napisano 16.06.2017 19:53
Dzięki rzeźnik za pomoc
Temat do zamknięcia
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych