Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 16.06.2017 08:37

Problem jest taki, że cokolwiek dodamy do tej klasy to każda klasa bedzie to miała. Mógłby ją ktoś naprawić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 xBredeK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:196
  • Imię:Bredek
  • Lokalizacja:Bredkowo
Offline

Napisano 16.06.2017 08:57

No nie wiem czemu prosisz o pomoc... Zrobiłeś klase i dodałeś jej coś tam to będzie to miała. Jeżeli nie chcesz żeby klasa coś miała to zrób ją ale nic nie dodawaj.


  • +
  • -
  • 0

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 16.06.2017 18:04

Nie zrozumiałeś. Cokolwiek damy do tej klasy:grawitację/model broni/gracza. To nawet brak biedzie to miał.


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.06.2017 18:10

Podaj sma klasy.


  • +
  • -
  • 0

#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 17.06.2017 05:29

jest to klasa łowca lekko przerobiona.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.06.2017 09:08

A coś prostszego? Choć klasa wygląda prawidłowo. Silnik po przeróbkach? Zapodaj sma w takim razie, logów nie ma?


  • +
  • -
  • 0

#7 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 19.06.2017 21:13

Silnik coda jest oryginalny

Logi:

 

L 06/19/2017 - 22:07:14: Start of error session.
L 06/19/2017 - 22:07:14: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170619.log")
L 06/19/2017 - 22:07:14: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "klasa_prorok.amxx") (native "cs_set_user_model") - debug not enabled!
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
 


  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2017 14:17

public cod_class_enabled(id)
{ 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
if(is_user_alive(id)) cs_set_user_model(id, "prorok");
ma_klase[id] = true;
g_HasBow[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 20.06.2017 20:28

Po wybraniu innej klasy i tak jest model noza/m4 i gracza, a takze sam łuk.


  • +
  • -
  • 0

#10 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.06.2017 16:47

Spróbuj jeszcze to:

public cod_class_disabled(id)
{
if(is_user_alive(id)) cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
g_HasBow[id] = false;
 
}

  • +
  • -
  • 0

#11 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 22.06.2017 17:23

Bez zmian, ale znalazłem jeszcze jeden błąd kiedy klasa jest premium nawet H@ nie może jej wybrać


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych