Problem z klasą
SP3D!
16.06.2017
Problem jest taki, że cokolwiek dodamy do tej klasy to każda klasa bedzie to miała. Mógłby ją ktoś naprawić ?
xBredeK
16.06.2017
No nie wiem czemu prosisz o pomoc... Zrobiłeś klase i dodałeś jej coś tam to będzie to miała. Jeżeli nie chcesz żeby klasa coś miała to zrób ją ale nic nie dodawaj.
SP3D!
16.06.2017
Nie zrozumiałeś. Cokolwiek damy do tej klasy:grawitację/model broni/gracza. To nawet brak biedzie to miał.
d0naciak
18.06.2017
A coś prostszego? Choć klasa wygląda prawidłowo. Silnik po przeróbkach? Zapodaj sma w takim razie, logów nie ma?
SP3D!
19.06.2017
Silnik coda jest oryginalny
Logi:
L 06/19/2017 - 22:07:14: Start of error session.
L 06/19/2017 - 22:07:14: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170619.log")
L 06/19/2017 - 22:07:14: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "klasa_prorok.amxx") (native "cs_set_user_model") - debug not enabled!
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
d0naciak
20.06.2017
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } if(is_user_alive(id)) cs_set_user_model(id, "prorok"); ma_klase[id] = true; g_HasBow[id] = true; return COD_CONTINUE; }
SP3D!
20.06.2017
Po wybraniu innej klasy i tak jest model noza/m4 i gracza, a takze sam łuk.
d0naciak
21.06.2017
Spróbuj jeszcze to:
public cod_class_disabled(id) { if(is_user_alive(id)) cs_reset_user_model(id); ma_klase[id] = false; g_HasBow[id] = false; }
SP3D!
22.06.2017
Bez zmian, ale znalazłem jeszcze jeden błąd kiedy klasa jest premium nawet H@ nie może jej wybrać