Problem jest taki, że cokolwiek dodamy do tej klasy to każda klasa bedzie to miała. Mógłby ją ktoś naprawić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 16.06.2017 08:37
#2
Napisano 16.06.2017 08:57
No nie wiem czemu prosisz o pomoc... Zrobiłeś klase i dodałeś jej coś tam to będzie to miała. Jeżeli nie chcesz żeby klasa coś miała to zrób ją ale nic nie dodawaj.
#3
Napisano 16.06.2017 18:04
Nie zrozumiałeś. Cokolwiek damy do tej klasy:grawitację/model broni/gracza. To nawet brak biedzie to miał.
#5
Napisano 17.06.2017 05:29
jest to klasa łowca lekko przerobiona.
Załączone pliki
#6
Napisano 18.06.2017 09:08
A coś prostszego? Choć klasa wygląda prawidłowo. Silnik po przeróbkach? Zapodaj sma w takim razie, logów nie ma?
#7
Napisano 19.06.2017 21:13
Silnik coda jest oryginalny
Logi:
L 06/19/2017 - 22:07:14: Start of error session.
L 06/19/2017 - 22:07:14: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170619.log")
L 06/19/2017 - 22:07:14: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "klasa_prorok.amxx") (native "cs_set_user_model") - debug not enabled!
L 06/19/2017 - 22:07:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
#8
Napisano 20.06.2017 14:17
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } if(is_user_alive(id)) cs_set_user_model(id, "prorok"); ma_klase[id] = true; g_HasBow[id] = true; return COD_CONTINUE; }
#9
Napisano 20.06.2017 20:28
Po wybraniu innej klasy i tak jest model noza/m4 i gracza, a takze sam łuk.
#10
Napisano 21.06.2017 16:47
Spróbuj jeszcze to:
public cod_class_disabled(id) { if(is_user_alive(id)) cs_reset_user_model(id); ma_klase[id] = false; g_HasBow[id] = false; }
#11
Napisano 22.06.2017 17:23
Bez zmian, ale znalazłem jeszcze jeden błąd kiedy klasa jest premium nawet H@ nie może jej wybrać
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych