Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

GHW Weapon Replacement na flagę

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaszczurek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 01.06.2017 19:05

Witam, czy mógłby ktoś przerobić ten plugin aby modele były tylko dla VIPA? 

Plugin musi być na flagę "t".

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 06-12-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v1.3
*    -Bug Fixes
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"1.3"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define MAX_SOUNDS	50
#define MAX_p_MODELS	50
#define MAX_v_MODELS	50
#define MAX_w_MODELS	50

#define MAP_CONFIGS	1

new Array: vArrayModels;

new new_sounds[MAX_SOUNDS][48]
new old_sounds[MAX_SOUNDS][48]
new sounds_team[MAX_SOUNDS]
new soundsnum

new new_p_models[MAX_p_MODELS][48]
new old_p_models[MAX_p_MODELS][48]
new p_models_team[MAX_p_MODELS]
new p_modelsnum

new new_v_models[MAX_v_MODELS][48]
new old_v_models[MAX_v_MODELS][48]
new v_models_team[MAX_p_MODELS]
new v_modelsnum

new new_w_models[MAX_w_MODELS][48]
new old_w_models[MAX_w_MODELS][48]
new w_models_team[MAX_p_MODELS]
new w_modelsnum

new maxplayers

new bool: bModels[ 33 ];

new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
			"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
			"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
			"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
			"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("Weapon Model + Sound Replacement",VERSION,"GHW_Chronic")
	
	register_forward(FM_EmitSound,"Sound_Hook");
	register_forward(FM_SetModel,"W_Model_Hook",1);
	
	register_logevent("newround",2,"1=Round_Start");
	
	register_forward( FM_UpdateClientData , "fmClientData" , 1 );
	
	maxplayers = get_maxplayers();
	
	for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
		if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fwItemDeploy", 1)
	
	
	register_clcmd( "say /models" , 		"modelCommand" );
	register_clcmd( "say /modele" , 		"modelCommand" );
	register_clcmd( "say_team /models" , 	"modelCommand" );
	register_clcmd( "say_team /modele" , 	"modelCommand" );
}


public modelCommand( id ){
	bModels[ id ]	=	!bModels[ id ];
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_connect( id ){
	bModels[ id ]	=	true;
}

public plugin_precache()
{
	new configfile[200]
	new configsdir[200]
	new map[32]
	get_configsdir(configsdir,199)
	get_mapname(map,31)
	format(configfile,199,"%s/new_weapons_%s.ini",configsdir,map)
	if(file_exists(configfile))
	{
		load_models(configfile)
	}
	else
	{
		format(configfile,199,"%s/new_weapons.ini",configsdir)
		load_models(configfile)
	}
}

public load_models(configfile[]){
	vArrayModels	=	ArrayCreate( 3 , 1 );
	new iArray[ 3 ];
	
	if(file_exists(configfile))
	{
		new read[96], left[48], right[48], right2[32], trash, team
		for(new i=0;i<file_size(configfile,1);i++)
		{
			read_file(configfile,i,read,95,trash)
			if(containi(read,";")!=0 && containi(read," ")!=-1)
			{
				strbreak(read,left,47,right,47)
				team=0
				if(containi(right," ")!=-1)
				{
					strbreak(right,right,47,right2,31)
					replace_all(right2,31,"^"","")
					if(
					equali(right2,"T") ||
					equali(right2,"Terrorist") ||
					equali(right2,"Terrorists") ||
					equali(right2,"Blue") ||
					equali(right2,"B") ||
					equali(right2,"Allies") ||
					equali(right2,"1")
					) team=1
					else if(
					equali(right2,"CT") ||
					equali(right2,"Counter") ||
					equali(right2,"Counter-Terrorist") ||
					equali(right2,"Counter-Terrorists") ||
					equali(right2,"CounterTerrorists") ||
					equali(right2,"CounterTerrorist") ||
					equali(right2,"Red") ||
					equali(right2,"R") ||
					equali(right2,"Axis") ||
					equali(right2,"2")
					) team=2
					else if(
					equali(right2,"Yellow") ||
					equali(right2,"Y") ||
					equali(right2,"3")
					) team=3
					else if(
					equali(right2,"Green") ||
					equali(right2,"G") ||
					equali(right2,"4")
					) team=4
				}
				replace_all(right,47,"^"","")
				if(file_exists(right))
				{
					if(containi(right,".mdl")==strlen(right)-4)
					{
						new iPrecache	=	precache_model(right);
						if(!iPrecache)
						{
							log_amx("Error attempting to precache model: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
						}
						
						else if(containi(left,"models/p_")==0)
						{
							format(new_p_models[p_modelsnum],47,right)
							format(old_p_models[p_modelsnum],47,left)
							p_models_team[p_modelsnum]=team
							p_modelsnum++
						}
						else if(containi(left,"models/v_")==0)
						{
							new iPrecacheOld	=	precache_model( left );
							if( iPrecacheOld ){
								iArray[ 0 ]		=	iPrecacheOld;
								iArray[ 1 ] 	=	iPrecache;
								iArray[ 2 ] 	=	team;
								ArrayPushArray( vArrayModels , iArray )
							}
						}
						else if(containi(left,"models/w_")==0)
						{
							format(new_w_models[w_modelsnum],47,right)
							format(old_w_models[w_modelsnum],47,left)
							w_models_team[w_modelsnum]=team
							w_modelsnum++
						}
						else
						{
							log_amx("Model type(p_ / v_ / w_) unknown for model: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
						}
					}
					else if(containi(right,".wav")==strlen(right)-4 || containi(right,".mp3")==strlen(right)-4)
					{
						replace(right,47,"sound/","")
						replace(left,47,"sound/","")
						if(!precache_sound(right))
						{
							log_amx("Error attempting to precache sound: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
						}
						else
						{
							format(new_sounds[soundsnum],47,right)
							format(old_sounds[soundsnum],47,left)
							sounds_team[soundsnum]=team
							soundsnum++
						}
					}
					else
					{
						log_amx("Invalid File: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
					}
				}
				else
				{
					log_amx("File Inexistent: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
				}
				/*if(!file_exists(left))
				{
					log_amx("Warning: File Inexistent: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini). ONLY A WARNING. PLUGIN WILL STILL WORK!!!!",left,i+1)
				}*/
			}
		}
	}
}

public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){
	if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	new iArray[ 3 ] ,
		oldWeapon	=	get_cd( cd_handle , CD_ViewModel );
		
	for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){
		
		ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray );
		
		if( iArray[ 0 ]	==	oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){
			
			set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] );
			return FMRES_HANDLED;
			
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public fwItemDeploy(wpn){
	static iOwner;
	
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	if( !is_user_alive( iOwner ) ){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	static model[ 64 ], iPosition, team

	team = get_user_team( iOwner );

	pev( iOwner ,pev_viewmodel2,model,charsmax( model ) );
	
	for( iPosition = 0; iPosition < v_modelsnum; iPosition++)
	{
		if(equali(model,old_v_models[ iPosition ]))
		{
			if(v_models_team[ iPosition ]==team || !v_models_team[ iPosition ])
			{
				set_pev( iOwner ,pev_viewmodel2,new_v_models[ iPosition ])
				break;
			}
		}
	}

	pev( iOwner,pev_weaponmodel2,model, charsmax( model ) );
	
	for( iPosition =0; iPosition < p_modelsnum; iPosition++)
	{
		if(equali(model,old_p_models[ iPosition ]))
		{
			if(p_models_team[ iPosition ]==team || !p_models_team[ iPosition ])
			{
				set_pev( iOwner ,pev_weaponmodel2,new_p_models[ iPosition ])
				break;
			}
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Changeweapon_Hook(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	static model[32], i, team

	team = get_user_team(id)

	pev(id,pev_weaponmodel2,model,31)
	for(i=0;i<p_modelsnum;i++)
	{
		if(equali(model,old_p_models[i]))
		{
			if(p_models_team[i]==team || !p_models_team[i])
			{
				set_pev(id,pev_weaponmodel2,new_p_models[i])
				break;
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Sound_Hook(id,channel,sample[])
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	if(channel!=CHAN_WEAPON && channel!=CHAN_ITEM)
	{
		return FMRES_IGNORED
	}

	static i, team

	team = get_user_team(id)

	for(i=0;i<soundsnum;i++)
	{
		if(equali(sample,old_sounds[i]))
		{
			if(sounds_team[i]==team || !sounds_team[i])
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,new_sounds[i],1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
				return FMRES_SUPERCEDE
			}
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}

public W_Model_Hook(ent,model[])
{
	if(!pev_valid(ent))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	static i
	for(i=0;i<w_modelsnum;i++)
	{
		if(equali(model,old_w_models[i]))
		{
			engfunc(EngFunc_SetModel,ent,new_w_models[i])
			return FMRES_SUPERCEDE
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}

public newround()
{
	static ent, classname[8], model[32]
	ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,maxplayers,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0)
	while(ent)
	{
		if(pev_valid(ent))
		{
			pev(ent,pev_classname,classname,7)
			if(containi(classname,"armoury")!=-1)
			{
				pev(ent,pev_model,model,31)
				W_Model_Hook(ent,model)
			}
		}
		ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,ent,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0)
	}
}


Użytkownik Jaszczurek edytował ten post 01.06.2017 19:05

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.06.2017 20:22

public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){
if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){
return FMRES_IGNORED;
}
new iArray[ 3 ] ,
oldWeapon = get_cd( cd_handle , CD_ViewModel );
 
for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){
 
ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray );
 
if( iArray[ 0 ] == oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){
 
set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] );
return FMRES_HANDLED;
 
}
}
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 02.06.2017 12:14

public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){
if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){
return FMRES_IGNORED;
}
new iArray[ 3 ] ,
oldWeapon = get_cd( cd_handle , CD_ViewModel );
 
for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){
 
ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray );
 
if( iArray[ 0 ] == oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){
 
set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] );
return FMRES_HANDLED;
 
}
}
 
return FMRES_IGNORED;
}

 

Mam to podmienić zamiast tego?

public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){
	if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	new iArray[ 3 ] ,
		oldWeapon	=	get_cd( cd_handle , CD_ViewModel );
		
	for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){
		
		ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray );
		
		if( iArray[ 0 ]	==	oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){
			
			set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] );
			return FMRES_HANDLED;

  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.06.2017 17:51

Tak, podmień cały public fmClientData


  • +
  • -
  • 0

#5 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 03.06.2017 15:18

Tak, podmień cały public fmClientData

 

Niestety nie działa, nie pobiera modeli z serwera.

Errorów również żadnych nie ma.


  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.06.2017 15:38

Skąd wziąłeś ten plugin tak swoją drogą? Bo nie wiem po co tutaj jest to:

Skorzystaj z tego pluginu http://darkgl.pl/201...aczenia-modeli/i podmień to co Ci wysłałem wcześniej.

P.S. Tak swoją drogą to tez odjebałem, bo jak ktoś nie będzie miał VIPa to nie będzie w ogóle widział tych skinów, a chyba chciałbyś żeby ten co nie ma VIPa widział u VIPa (jako spect) modele co nie?

public fwItemDeploy(wpn){
static iOwner;
 
iOwner = pev(wpn,pev_owner);
 
if( !is_user_alive( iOwner ) ){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
static model[ 64 ], iPosition, team
 
team = get_user_team( iOwner );
 
pev( iOwner ,pev_viewmodel2,model,charsmax( model ) );
 
for( iPosition = 0; iPosition < v_modelsnum; iPosition++)
{
if(equali(model,old_v_models[ iPosition ]))
{
if(v_models_team[ iPosition ]==team || !v_models_team[ iPosition ])
{
set_pev( iOwner ,pev_viewmodel2,new_v_models[ iPosition ])
break;
}
}
}
 
pev( iOwner,pev_weaponmodel2,model, charsmax( model ) );
 
for( iPosition =0; iPosition < p_modelsnum; iPosition++)
{
if(equali(model,old_p_models[ iPosition ]))
{
if(p_models_team[ iPosition ]==team || !p_models_team[ iPosition ])
{
set_pev( iOwner ,pev_weaponmodel2,new_p_models[ iPosition ])
break;
}
}
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 03.06.2017 18:02

 

Skąd wziąłeś ten plugin tak swoją drogą? Bo nie wiem po co tutaj jest to:

Skorzystaj z tego pluginu http://darkgl.pl/201...aczenia-modeli/i podmień to co Ci wysłałem wcześniej.

P.S. Tak swoją drogą to tez odjebałem, bo jak ktoś nie będzie miał VIPa to nie będzie w ogóle widział tych skinów, a chyba chciałbyś żeby ten co nie ma VIPa widział u VIPa (jako spect) modele co nie?

 

Na tym pluginie co wysłałeś właśnie było to sprawdzane, tym od Darka, lecz nie ściąga modeli.

Tak, jak ktoś nie ma vipa to musi widzieć modele u innych graczy.


  • +
  • -
  • 0

#8 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 03.06.2017 18:49

EDIT:

 

Jednak miałem inny plugin z tego linku - http://darkgl.pl/201...odmiany-modeli/

 

Sprawdziłem z tego linku co wysłałeś i działa, tylko właśnie ludzie bez vipa nie widzą skinów.


  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.06.2017 19:43

Czekaj, spróbujmy to tak (to co wcześniej wysłałem weź usuń, to moje fmClientData:

public Changeweapon_Hook(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
static model[32], i, team
 
team = get_user_team(id)
 
pev(id,pev_weaponmodel2,model,31)
for(i=0;i<p_modelsnum;i++)
{
if(equali(model,old_p_models[i]))
{
if(p_models_team[i]==team || !p_models_team[i])
{
set_pev(id,pev_weaponmodel2,new_p_models[i])
break;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 08.06.2017 15:47

 

Czekaj, spróbujmy to tak (to co wcześniej wysłałem weź usuń, to moje fmClientData:

public Changeweapon_Hook(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
static model[32], i, team
 
team = get_user_team(id)
 
pev(id,pev_weaponmodel2,model,31)
for(i=0;i<p_modelsnum;i++)
{
if(equali(model,old_p_models[i]))
{
if(p_models_team[i]==team || !p_models_team[i])
{
set_pev(id,pev_weaponmodel2,new_p_models[i])
break;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

 

Teraz ludzie bez vipa mają skiny.

W sensie u kogoś kto nie ma vipa, patrząc z osoby trzeciej tych skinów nie widać, ale oni je mają.


  • +
  • -
  • 0

#11 Dirr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 08.06.2017 17:42

 

Witam, czy mógłby ktoś przerobić ten plugin aby modele były tylko dla VIPA? 

Plugin musi być na flagę "t".

 

Nie lepiej użyć tego pluginu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/vip/v_ak47.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_awp.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(weapon == CSW_AK47)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_ak47.mdl");
	if(weapon == CSW_M4A1)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	if(weapon == CSW_AWP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_awp.mdl");
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_knife.mdl");
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#12 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 09.06.2017 18:54

 

 

Witam, czy mógłby ktoś przerobić ten plugin aby modele były tylko dla VIPA? 

Plugin musi być na flagę "t".

 

Nie lepiej użyć tego pluginu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/vip/v_ak47.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_awp.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(weapon == CSW_AK47)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_ak47.mdl");
	if(weapon == CSW_M4A1)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	if(weapon == CSW_AWP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_awp.mdl");
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_knife.mdl");
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Nie, potrzebuję GHW.


  • +
  • -
  • 0

#13 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.06.2017 19:04

Potrzebujesz pluginu który przy okazji wczytuje modele z pliku ini, rozwiązanie Dirr'a jest dobre, postaraj się z niego skorzystać.


  • +
  • -
  • 0

#14 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:441
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.06.2017 19:14

Kolego wszystko już było na forum

https://amxx.pl/topi...inu-ghw-weapon/

Sam korzystam z tego GHW2 i spisuje sie wysmienicie


  • +
  • -
  • 0

#15 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.06.2017 19:59

Napisałem o takim rozwiązaniu to nie działało :P 


  • +
  • -
  • 0

#16 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:441
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.06.2017 20:03

Cooo ? Jak nie działało sam używam tego ghw2 aby zmienić skin vipowi i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń
  • +
  • -
  • 0

#17 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.06.2017 15:51

Cooo ? Jak nie działało sam używam tego ghw2 aby zmienić skin vipowi i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń

Autor tematu twierdził że nie działało, coś czuje że pewnie zrobił coś nie tak.


  • +
  • -
  • 0

#18 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 11.06.2017 15:02

Autor tematu twierdził że nie działało, coś czuje że pewnie zrobił coś nie tak.

 

W tym od Ciebie było okej poza jednym. Gracz również posiadał te skiny, a to nie było dopuszczalne.

 

 

Kolego wszystko już było na forum

https://amxx.pl/topi...inu-ghw-weapon/

Sam korzystam z tego GHW2 i spisuje sie wysmienicie

 

Tutaj wszystko działa tak jak powinno. Jest jednak małe "ale". Ten plugin nie posiada opcji wyłączenia/włączenia modeli poprzez komendę /modele. A do to dość ważne gdyż wielu graczy ma spadki fps przez skiny. Gdyby ktoś z Was był tak miły i dodał to do pluginu, byłoby świetnie. ;)


  • +
  • -
  • 0

#19 Dirr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 11.06.2017 16:45

Przerobiłem zobacz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 Jaszczurek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 11.06.2017 18:35

Przerobiłem zobacz czy działa

 

Niestety, ale nie działa. Wszystko inne jest okej, ale po wpisaniu /modele nic się nie zmienia.


Użytkownik Jaszczurek edytował ten post 11.06.2017 18:38

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych