Ruletka JB
csMaster
24.05.2017
Mógłby ktoś poprawić te 2 pluginy? Ruletka działa ale złe losuje i nie ma limitu które tam dodałem, a jb_krew wali errorem o czymś z CmdStart (pewnie nie tam miałem napisać).
ps. Co zrobić żeby nie pokazywało w hp gracza np. jak masz 300 hp to "255+45" czyli pokazuje 45 hp. Tylko żeby pokazywało 255 jak ma się więcej niż 254. Pewnie coś w silniku cypisa a mam v1.0.7N
Attached Files
d0naciak
25.05.2017
Z tym HP to jeżeli masz na myśli 0 HP buga to tutaj sposób na niego: https://amxx.pl/topic/49256-0-hp-bug/
A jeżeli nie chcesz wyświetlać to w Codzie Nowym jest to zrobione, jednak możliwy jest przy tym dalej 0HP Bug
csMaster
25.05.2017
Chodzi mi o to że jak masz np. 300 hp to pokazuje ci 45 bo 300 = 255 (tyle max normalnie pokazuje cs) + 45 (tyle pokazuje jb) i hp ma się 300 ale pisze 45, jak zbije się do np. 240 to pisze już 240. Chce żeby cały czas było 255 jeżeli gracz ma ponad 254 hp (jak normalnie) a nie żeby pokazywało 255 + ileś tam np. 45 (i pokazuje 45 hp). HP się nie buguje ale chyba wiesz o co mi chodzi. Normalnie jak ma się ponad 254 hp to pisze w hp 255 a tu pisze 255+45 (jeżeli akurat jest 300), a jak jest 310 (np.) to pokazuje 55 itd.
Nie chodzi mi o hud tylko normalne staty (HP, ARMOR, AMMO) co się na dole pokazują.
A co z tym jb_krew i ruletka? Bo ruletka nie ma ograniczeń czasowych i nie wyłącza np. grawitacji. A jb_krew wali errorami tak jak menu admina. Jakieś w konsoli ze 'native menu_setprop' w menu admina a tu coś z CmdStart. Czyli nie działa
d0naciak
27.05.2017
Nie zaglądałem tam do ruletki i krew. Co do tego HP to mówię, w Codzie tak jest że zawsze wyświetla 255, kiedy ma ponad 254:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity) { if (get_msg_arg_int(1) >= 255){ set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255); } }