←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[KOSZ] Plugin.. [Problem]

Zablokowany

  • +
  • -
Amnezja - zdjęcie Amnezja 16.05.2017

Witam :/ Piszę do was z taka sprawa czy mogłby mi ktos doradzic jak zrobić aby w moim pluginie dawało granaty bo dopiero co sie ucze pisania pluginów wiec mam nadzieje ze ktos mi doradzi :/ 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  Uni.sma   1009 bajtów   28 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Aexis - zdjęcie Aexis 16.05.2017

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis");
	register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, "");
}

public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty");

	menu_additem(menu, "HE", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "FB", "", 0); // case 1
	menu_additem(menu, "SM", "", 0); // case 2

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_granaty(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
			if(!henum && henum<1)
			{
				give_item(id, "weapon_hegrenade");
				++henum;
			}
		}
		case 1:
		{
			new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
			if(!fbnum && fbnum<2)
			{
				give_item(id, "weapon_flashbang");
				++fbnum;
			}
		}		
		case 2:
		{
			new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
			if(!sgnum && sgnum<1)
			{
				give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				++sgnum;
			}
		}
	}
	

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Amnezja - zdjęcie Amnezja 17.05.2017

A mogłbyś jeszcze wyjasnić co do czego.. Przepraszam ale dopiero sie ucze :/ 

Odpowiedz

  • +
  • -
Aexis - zdjęcie Aexis 17.05.2017

#include <amxmodx>//potrzebne moduły
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis");//rejestracja pluginu
	register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, "");//wywołanie funkcji na komendę /menu
}

public ShowMenu(id)//public naszej funkcji gdzie stworzymy menu
{
	new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty");//tworzenie menu, nadanie mu nazwy//poniżej dodawanie opcji do menu

	menu_additem(menu, "HE", "", 0); // pierwsza rzecz w menu (case 0)
	menu_additem(menu, "FB", "", 0); // druga rzecz w menu (case 1)
	menu_additem(menu, "SM", "", 0); // trzecia rzecz w menu (case 2)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);//czy przycisk wyjscia bedzie wystepowal
	menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);//ilosc opcji na strone
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");//ustawia nazwe przycisku powrotu
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");//ustawia nazwe przycisku nastepnej strony
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");//ustawia nazwe przycisku wyjscia
        menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");//ustawia kolor cyferek w menu

	menu_display(id, menu, 0);//wyswietla menu

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_granaty(id, menu, item)//kod wykonywany przez poszczegolne opcje w menu
{
	if(item == MENU_EXIT)//wyjscie z menu
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;//zmienne

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);//służy do pobierania wszystkich informacji na temat opcji o danym indeksie w danym menu

switch(item)

{
case 0://1 opcja
{
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc he
if(!henum && henum<1)//sprawdza ile he ma gracz
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");//dodaje he
++henum;
}
}
case 1://2 opcja
{
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);//zmienna poberajaca ilosc fb
if(!fbnum && fbnum<2)//sprawdza ile fb ma gracz
{
give_item(id, "weapon_flashbang");//dodaje fb
++fbnum;
}
}
case 2://3 opcja
{
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc smoke
if(!sgnum && sgnum<1)//sprawdza ile smoke ma gracz
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");//dodaje smoke
++sgnum;
}
}
}
 
 
//menu_display(id, menu, 0);//otwiera ponownie menu
menu_destroy(menu);//zamyka menu
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

 

 

 


Użytkownik Aexis edytował ten post 17.05.2017 21:04
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.05.2017

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Odpowiedz
Zablokowany