[KOSZ] Plugin.. [Problem]
Amnezja
16.05.2017
Witam Piszę do was z taka sprawa czy mogłby mi ktos doradzic jak zrobić aby w moim pluginie dawało granaty bo dopiero co sie ucze pisania pluginów wiec mam nadzieje ze ktos mi doradzi
Załączone pliki
Aexis
16.05.2017
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis"); register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, ""); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty"); menu_additem(menu, "HE", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "FB", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "SM", "", 0); // case 2 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_granaty(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item) { case 0: { new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0); if(!henum && henum<1) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ++henum; } } case 1: { new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0); if(!fbnum && fbnum<2) { give_item(id, "weapon_flashbang"); ++fbnum; } } case 2: { new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0); if(!sgnum && sgnum<1) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ++sgnum; } } } menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; }
Amnezja
17.05.2017
A mogłbyś jeszcze wyjasnić co do czego.. Przepraszam ale dopiero sie ucze
Aexis
17.05.2017
#include <amxmodx>//potrzebne moduły #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Menu Granaty", "1.0", "Aexis");//rejestracja pluginu register_clcmd("say /menu", "ShowMenu", _, "");//wywołanie funkcji na komendę /menu } public ShowMenu(id)//public naszej funkcji gdzie stworzymy menu { new menu = menu_create("Granaty", "menu_granaty");//tworzenie menu, nadanie mu nazwy//poniżej dodawanie opcji do menu menu_additem(menu, "HE", "", 0); // pierwsza rzecz w menu (case 0) menu_additem(menu, "FB", "", 0); // druga rzecz w menu (case 1) menu_additem(menu, "SM", "", 0); // trzecia rzecz w menu (case 2) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);//czy przycisk wyjscia bedzie wystepowal menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 3);//ilosc opcji na strone menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");//ustawia nazwe przycisku powrotu menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna");//ustawia nazwe przycisku nastepnej strony menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");//ustawia nazwe przycisku wyjscia menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");//ustawia kolor cyferek w menu menu_display(id, menu, 0);//wyswietla menu return PLUGIN_HANDLED; } public menu_granaty(id, menu, item)//kod wykonywany przez poszczegolne opcje w menu { if(item == MENU_EXIT)//wyjscie z menu { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new command[6], name[64], access, callback;//zmienne menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);//służy do pobierania wszystkich informacji na temat opcji o danym indeksie w danym menu
switch(item)
{
case 0://1 opcja
{
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc he
if(!henum && henum<1)//sprawdza ile he ma gracz
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");//dodaje he
++henum;
}
}
case 1://2 opcja
{
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);//zmienna poberajaca ilosc fb
if(!fbnum && fbnum<2)//sprawdza ile fb ma gracz
{
give_item(id, "weapon_flashbang");//dodaje fb
++fbnum;
}
}
case 2://3 opcja
{
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);//zmienna pobierajaca ilosc smoke
if(!sgnum && sgnum<1)//sprawdza ile smoke ma gracz
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");//dodaje smoke
++sgnum;
}
}
}
//menu_display(id, menu, 0);//otwiera ponownie menu
menu_destroy(menu);//zamyka menu
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Aexis edytował ten post 17.05.2017 21:04
DarkGL
17.05.2017
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.