Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Autorespawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.10.2009 19:12

Witam.
Szukam pluginu który będzie automatycznie respawnować każdego kto zginie.

Chodzi mi oto że jak ktoś zginie to się od razu odradza.
Jeżeli tak się da to też aby mógł wyłączyć limit czasowy kupowania.

Pozdrawiam!

PS: Plugin potrzebny na coś podobnego do GG.
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 24.10.2009 19:21

Respawn
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "milion"
#define AUTHOR "R3X"

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999

new g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
    register_event("DeathMsg","onDeath","a");
    register_logevent("eventRoundEnd",2,"1=Round_End");
   
    g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
}   

public onDeath(){
    new vid=read_data(2);
    if(hasAliveTeamMate(vid))
        set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public respawn(task_id){
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public eventRoundEnd(){
    for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
        if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
            remove_task(SPAWN_TASKID+i);
    }
}
bool:hasAliveTeamMate(id){
    new iTeam=get_user_team(id);
    new Players[32], playerCount;
    new id2;
    get_players(Players, playerCount);
    for (new i=0; i<playerCount; i++){
        id2 = Players[i];
        if(is_user_alive(id2)){
            if(get_user_team(id2) == iTeam)
                return true;
        }
    }
    return false;
}
server.cfg
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na początku rundy ( jedna minuta = 1.0 | 30 sekund = 0.25)

  • +
  • -
  • 0

#3 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.10.2009 19:24

mp_buytime 0.25 // czas kupowania na początku rundy ( jedna minuta = 1.0 | 30 sekund = 0.25)
To wyłączy limit czasowy czy wyłączy całkowite kupowanie? ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 24.10.2009 19:31

Wyłączyć limit kupowania czy wyłączyć kupowanie? Czy to nie to samo? O:)
Jeżeli nie, wyjaśnij mi to..
  • +
  • -
  • 0

#5 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.10.2009 19:32

Zero chce zrobić tak aby cały czas można było kupować.
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 24.10.2009 19:35

Zero chce zrobić tak aby cały czas można było kupować.

Nie mogłeś tak od razu napisać :|
Nie uraź się, ale czy myślisz logicznie?
Jeżeli runda przykładowo trwa 2min to ustawiasz mp_buytime 2.0 :>
  • +
  • -
  • 0

#7 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.10.2009 19:36

A jeżeli runda trwa 0 ? :D

[ Dodano: 24 Październik 09, 20:39 ]
Oooh żal...
Szukam nowego plugina który wyłącza czas rundy :D :>
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.10.2009 00:01

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2239
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych