Jak dodać modele do danej klasy ludzi
Najlepsza odpowiedź
kocurei
04.05.2017 21:46
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"} public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public plugin_precache() { new model[64] for(new i=1;i<5;i++) { formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i]) precache_model(model) } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0) menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key]) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; }nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
Dzięki wielkie , jako tak działa tylko jest problem
Modele docelowe wczytują się wtedy kiedy cały czas zmieniam sobie klase poprzez menu, wtedy się wczytują
Jak jestem zombie i zmienię sobie klase ludzi, to zmieni mi model zombiaka na model człowieka
Co rundę zmienia się na skin z HL na Gordona
Przejdź do postu
kocurei
04.05.2017
Witam, tak jak w temacie, chciałbym aby każda klasa miała osobny model, ale nie mogę nigdzie znaleźć tutka, albo coś w tym stylu , próbowałem przepisywać coś z tutków na zmianę modeli z cod moda do siebie na zombie moda, ale nie wychodzi mi to, mógłby ktoś mi pomóc , chociaż napisać ,gdzie mam co wpisać , resztę chyba sobie dam radę sam
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0) menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; }
Rivit
04.05.2017
w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model, nie zapomnij dodać też plugin_precache z tymi modelami. reszte znajdziesz w dokumantacji
i kod sobie wytabuluj bo masakracja
kocurei
04.05.2017
w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model, nie zapomnij dodać też plugin_precache z tymi modelami. reszte znajdziesz w dokumantacji
i kod sobie wytabuluj bo masakracja
switch(key)
{
cs_set_user_model(id, "model");
{
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/model/model.mdl")
}
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1
Rivit
04.05.2017
w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model
https://amxx.pl/doku..._set_user_model
plugin precache do osobna funkcja, służąca do precachowania plików. https://amxx.pl/doku...plugin_precache
kocurei
04.05.2017
w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model
https://amxx.pl/doku..._set_user_model
plugin precache do osobna funkcja, służąca do precachowania plików. https://amxx.pl/doku...plugin_precache
switch(key) { case 1: { cs_set_user_model( index, "kaskader") public plugin_precache() { precache_model("models/player/kaskader/kaskader.mdl") } if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { cs_set_user_model( index, "usmarine") public plugin_precache() { precache_model("models/player/usmarine/usmarine.mdl") } if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { cs_set_user_model( index, "wojskowy") public plugin_precache() { precache_model("models/player/wojskowy/wojskowy.mdl") } if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { cs_set_user_model( index, "szturmowiec") public plugin_precache() { precache_model("models/player/szturmowiec/szturmowiec.mdl") } if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4
Lipa ;/
Użytkownik kocurei edytował ten post 04.05.2017 19:32
Rivit
04.05.2017
Jak nie umiesz kompletnie to zapraszam do działu tutoriale.
Precache to osobna funkcja, model precachujesz raz na całą mape, potem możesz go używać.
Polecam posprawdzać sobie przykładowe pluginy i zobaczyć jak one zarządzają modelami.
Tu moja pomoc się kończy
rzeznik9871
04.05.2017
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"} public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public plugin_precache() { new model[64] for(new i=1;i<5;i++) { formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i]) precache_model(model) } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0) menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key]) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; }
nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
Najlepsza odpowiedź
kocurei
04.05.2017
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"} public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public plugin_precache() { new model[64] for(new i=1;i<5;i++) { formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i]) precache_model(model) } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0) menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key]) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; }nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
Dzięki wielkie , jako tak działa tylko jest problem
Modele docelowe wczytują się wtedy kiedy cały czas zmieniam sobie klase poprzez menu, wtedy się wczytują
Jak jestem zombie i zmienię sobie klase ludzi, to zmieni mi model zombiaka na model człowieka
Co rundę zmienia się na skin z HL na Gordona