Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fireball można użyć 5 razy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 24.10.2009 17:21

Witam

Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś napisać jak przerobić fireballa, żebym mógł go użyć maksymalnie 5 razy?
( Tak jak w przypadku min, możemy położyć maksymalnie 3 )

public item_fireball(id)
{
	if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (fired[id] == 0 && player_b_fireball[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
	{
		fired[id] = 1
		new Float:vOrigin[3]
		new fEntity
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
		fEntity = create_entity("info_target")
		entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
		entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
		entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
		entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
		entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
		
		
		
		//Send forward
		new Float:fl_iNewVelocity[3]
		VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
		
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
		write_byte(22) 
		write_short(fEntity) 
		write_short(sprite_beam) 
		write_byte(45) 
		write_byte(4) 
		write_byte(255) 
		write_byte(0) 
		write_byte(0) 
		write_byte(25)
		message_end() 
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
}


Z góry dziękuję za pomoc
++ Pomógł

Pozdrawiam

  • +
  • -
  • 1

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych