Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

drugie menu

zombie mod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciuś20

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:113
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 02.05.2017 02:30

Witam mam taki problem chciałbym aby to menu otwierało się od razu po zamknięciu pierwszego menu

#include <amxmodx>
#include <noze>
#include <lvl_system>
#include <zombieplague>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
new menu
 
public plugin_init()
{ 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
 
register_plugin("Menu Weapon","1.0","j");
 
menu = menu_create("\yWybierz Bron","func_menu");
 
menu_additem( menu, "\y[Noz] \wBalrog-IX \r(1 lvl)" )
 
menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej")
menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, "Wstecz")
menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
 
register_clcmd("weapon_menu","go_menu");
}
 
public func_menu(id, menu, key)
{
key++
 
if(key==1) get_balrog9(id)
 
 
}
public go_menu(id)
{
menu_display(id,menu);
 
return PLUGIN_HANDLED
}
 
get_balrog9(id)
{
if ( is_user_alive( id ) && zp_get_user_zombie( id ) )
{
ChatColor(id,"!g[Weapon] !yZombie i martwi nie moga wybierac broni!!!")
}
else if(zp_get_user_level(id) >= 1)
{
give_weapon_balrog9(id)
}
else if(zp_get_user_level(id) < 1)
{
ChatColor(id,"!g[LVL] !yNie wbiles tego !teamLVL! !yTwoj LVL: !g%d", zp_get_user_level(id))
client_cmd(id,"weapon_menu")
}
}
public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
client_cmd(id,"weapon_menu")
}
 
stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // Team Color
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); {
for (new i = 0; i < count; i++) {
if (is_user_connected(players[i])) {
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1049{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Maciuś20

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:113
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 02.05.2017 10:49

odświeżam 


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6107
Godlike

  • Postów:10980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2017 20:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych