Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z funkcją ev_curweapon i podmianą modelu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.04.2017 00:06

Witam, chciałem do PaintBall Moda nową broń lecz nie wszystko działa jak powinno.

 

Funkcja za podmianę modeli

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if(equali(model, "models/v_mp5.mdl") && get_pcvar_num(cvar[GUN]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1)? g_pbgun_models[tgun]: g_pbgun_models[ctgun]);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun)? "models/p_pbgun1.mdl": "models/p_pbgun.mdl");
	}
	else if (equali(model, "models/v_p90.mdl") && get_pcvar_num(cvar[GUN]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2vips.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun)? "models/p_pbgun1.mdl": "models/p_pbgun.mdl");
	}
	else if(equali(model, "models/v_usp.mdl") && get_pcvar_num(cvar[USP]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbusp.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbusp.mdl");
	}
	else if(equali(model, "models/v_glock18.mdl") && get_pcvar_num(cvar[GLOCK]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbglock.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbglock.mdl");
	}
} 

I właśnie tu przy p90 craszuje serwer.

 

Dodatkowo nie strzela kulkami z farbą. Jest animacja strzału lecz brak pocisków, kulek z farbą.

 

Zamieszczam sma, może ktoś coś zobaczy i mnie nakieruje.

 

Załączone pliki


Użytkownik MaxioR edytował ten post 29.04.2017 00:08

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.04.2017 15:12

Konsola serwera jak wygląda?


  • +
  • -
  • 0

#3 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.05.2017 16:07

Konsola serwera jak wygląda?

Niestety lecz nic nie ma co by pomogło.


  • +
  • -
  • 0

#4 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.05.2017 14:25

Dodam jeszcze że crash jest w momencie spawnu.

Dodatkowo gdy zamiast własnego modelu p90 dodamy model z broni mp5 wszystko działa.


	if(equali(model, "models/v_mp5.mdl") && get_pcvar_num(cvar[GUN]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1)? g_pbgun_models[tgun]: g_pbgun_models[ctgun]);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun)? "models/p_pbgun1.mdl": "models/p_pbgun.mdl");
	}
	else if (equali(model, "models/v_p90.mdl") && get_pcvar_num(cvar[GUN]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1)? g_pbgun_models[tgun]: g_pbgun_models[ctgun]);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun)? "models/p_pbgun1.mdl": "models/p_pbgun.mdl");
	}

} 

Ktoś ma pomysł jak poprawnie dodać tu p90?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych