Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Efekt lecącego naboju.

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.04.2017 02:17

Szukam sposobu na wyświetlenie lecącego pocisku od enta do enta, coś podobnego oferował chyba TE_TRACER w AMXX. Czy jest podobna opcja w Sourcemodzie czy trzeba posyłać enta ze spritem z miejsca do miejsca? :D


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.04.2017 08:04

TE_SetupBeamPoints(const Float:start[3], const Float:end[3], ModelIndex, HaloIndex, StartFrame, FrameRate, Float:Life, 
                Float:Width, Float:EndWidth, FadeLength, Float:Amplitude, const Color[4], Speed)

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.04.2017 23:38

W sumie to używałem tego do robienia laserków :D

Próbowałem z kilkoma różnymi spritesami, z różnymi wartościami ale dalej osiągam efekt ciągłej linii. Nie wiem co robię źle, zły sprite czy złe parametry? Chodzi mi o efekt taki bardziej zbliżony jak ze zwykłej broni :)


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.05.2017 01:47

Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive

Użytkownik plx211 edytował ten post 01.05.2017 01:54

  • +
  • -
  • 0

#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.05.2017 10:09

Zamiast beampoint zobacz beamlaser
A jak nie to czeka cie zabawa z:
https://wiki.alliedm...mpEnt_Functions + https://wiki.alliedm...lobal_Offensive

 

beamlaser nie wyswietla sie w csgo, a w kazdym razie tak bylo gdy to testowalem.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych