Jaka funkcja w pluginie może powodować wyciszenie dzwięków pod koniec rundy? (chodzi mi o terroris win ct win itp) proszę o pomoc bo przez to nie moge dodać roundsounda na serwer bo to coś blokuje  
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
Jaka funkcja powoduje blokade dzwięków na końcu rundy?
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.04.2017 01:59
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.04.2017 02:25
W sumie zgadywanka, może zdarzenie jest blokowane?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować 
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.04.2017 07:46
W JB wygląda to w taki mniej więcej sposób:
//W plugin_init
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"msg_TextMsg");
//...
public msg_TextMsg()
{ 
new message[32];
get_msg_arg_string(2, message, 31);
 
if(equal(message, "#Game_teammate_attack") || equal(message, "#Killed_Teammate"))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Wiezniowie wygrali!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#CTs_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Klawisze wygrali!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Round_Draw"))
{
set_msg_arg_string(2, "Runda remisowa!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Only_1_Team_Change"))
{
set_msg_arg_string(2, "Dozwolona tylko 1 zmiana druzyny!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_SemiAuto"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb pol-automatyczny")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_BurstFire"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb serii")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_FullAuto"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb automatyczny")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Game_Commencing"))
{
set_msg_arg_string(2, "Rozpoczecie Gry!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Cannot_Be_Spectator"))
{
set_msg_arg_string(2, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_HANDLED;
} 
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.04.2017 22:08
usunalem to i dalej nie pomaga
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				
 
				
				








