Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaka funkcja powoduje blokade dzwięków na końcu rundy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Legion.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 26.04.2017 01:59

Jaka funkcja w pluginie może powodować wyciszenie dzwięków pod koniec rundy? (chodzi mi o terroris win ct win itp) proszę o pomoc bo przez to nie moge dodać roundsounda na serwer bo to coś blokuje  :blink:


  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.04.2017 02:25

W sumie zgadywanka, może zdarzenie jest blokowane?


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.04.2017 07:46

W JB wygląda to w taki mniej więcej sposób:

//W plugin_init
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"msg_TextMsg");
//...
public msg_TextMsg()
{ 
new message[32];
get_msg_arg_string(2, message, 31);
 
if(equal(message, "#Game_teammate_attack") || equal(message, "#Killed_Teammate"))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Wiezniowie wygrali!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#CTs_Win"))
{
set_msg_arg_string(2, "Klawisze wygrali!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Round_Draw"))
{
set_msg_arg_string(2, "Runda remisowa!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Only_1_Team_Change"))
{
set_msg_arg_string(2, "Dozwolona tylko 1 zmiana druzyny!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_SemiAuto"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb pol-automatyczny")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_BurstFire"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb serii")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Switch_To_FullAuto"))
{
set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb automatyczny")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Game_Commencing"))
{
set_msg_arg_string(2, "Rozpoczecie Gry!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(equal(message, "#Cannot_Be_Spectator"))
{
set_msg_arg_string(2, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 0

#4 Legion.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 26.04.2017 22:08

usunalem to i dalej nie pomaga


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych