Jaka funkcja w pluginie może powodować wyciszenie dzwięków pod koniec rundy? (chodzi mi o terroris win ct win itp) proszę o pomoc bo przez to nie moge dodać roundsounda na serwer bo to coś blokuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Jaka funkcja powoduje blokade dzwięków na końcu rundy?
#1
Napisano 26.04.2017 01:59
#2
Napisano 26.04.2017 02:25
W sumie zgadywanka, może zdarzenie jest blokowane?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 26.04.2017 07:46
W JB wygląda to w taki mniej więcej sposób:
//W plugin_init register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"msg_TextMsg"); //... public msg_TextMsg() { new message[32]; get_msg_arg_string(2, message, 31); if(equal(message, "#Game_teammate_attack") || equal(message, "#Killed_Teammate")) return PLUGIN_HANDLED; if(equal(message, "#Terrorists_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Wiezniowie wygrali!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#CTs_Win")) { set_msg_arg_string(2, "Klawisze wygrali!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Round_Draw")) { set_msg_arg_string(2, "Runda remisowa!") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Only_1_Team_Change")) { set_msg_arg_string(2, "Dozwolona tylko 1 zmiana druzyny!") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_SemiAuto")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb pol-automatyczny") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_BurstFire")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb serii") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Switch_To_FullAuto")) { set_msg_arg_string(2, "Zmieniono na tryb automatyczny") return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Game_Commencing")) { set_msg_arg_string(2, "Rozpoczecie Gry!"); return PLUGIN_CONTINUE; } else if(equal(message, "#Cannot_Be_Spectator")) { set_msg_arg_string(2, "Nie mozesz byc obserwatorem"); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_HANDLED; }
#4
Napisano 26.04.2017 22:08
usunalem to i dalej nie pomaga
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych