Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

System skinow


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.04.2017 15:03

Witam

Prob stworzyć system skinów, plik ładnie się kompiluje ale wywala dziwne logi:

 

L 04/23/2017 - 15:55:53: Expected 0 parameters, got 2
L 04/23/2017 - 15:55:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_systemskinow.amxx")
L 04/23/2017 - 15:55:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 04/23/2017 - 15:55:53: [AMXX]    [0] cod_systemskinow.sma::UstawSkin (line 115)
L 04/23/2017 - 15:55:53: [AMXX]    [1] cod_systemskinow.sma::UsunUmiejetnosci (line 78)
L 04/23/2017 - 15:55:53: [AMXX]    [2] cod_systemskinow.sma::client_disconnect (line 74)

Funkcja "UstawSkin":

 

public UstawSkin(id, skin, pokaz_info)
{
if(!ilosc_skinow)
return PLUGIN_CONTINUE;


static obroty[33];


if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawSkin(id, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}


skin = (skin == -1)? random_num(1, ilosc_skinow): skin;


new ret;


new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_skinow[skin_gracza[id]], "cod_skin_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);
DestroyForward(forward_handle);


skin_gracza[id] = 0;


forward_handle = CreateOneForward(pluginy_skinow[skin], "cod_skin_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, skin);
DestroyForward(forward_handle);




if(ret == 4)
{
UstawSkin(id, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ExecuteForward(skin_zmieniony, ret, id, skin);


if(ret == 4)
{
UstawSkin(id, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


skin_gracza[id] = skin; 


obroty[id] = 0;


if(pokaz_info && skin_gracza[id]) 
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles^x03 Skin - %s.", nazwy_skinow[skin_gracza[id]]);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Funkcja "UsunUmiejetnosci":

 

public UsunUmiejetnosci(id)
UstawSkin(id, 0, 0);

Funkcja "client_disconnect":

public client_disconnect(id)
{
UsunUmiejetnosci(id);
}

 

Skin:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <skiny>

new const nazwa[] = "Assimov"

new ma_skin[33]

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PyRa")

register_skin(nazwa)

register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");

register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/csds/cod/ak47/v_Assimov.mdl");
}


public skin_enabled(id)
{
ma_skin[id] = true;
}

public skin_disabled(id)
{
ma_skin[id] = false;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);


        if(ma_skin[id])
        {
                if(weapon == CSW_AK47)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/ak47/v_Assimov.mdl")                   
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED


        if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;


        new entityowner = pev(entity, pev_owner);


        if(!ma_skin[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;


        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych