Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 20.04.2017 23:09
Czy jest możliwość zrobienia aby zwykła klasa posiadała x max lvl i klasa z awansem y max lvl?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#2
Napisano 21.04.2017 13:47
Można tak, że klasa zwykła po osiągnięciu x lvl-a automatycznie przejdzie na klase po awansie.
#3
Napisano 21.04.2017 14:59
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#5
Napisano 22.04.2017 00:11
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#6
Napisano 22.04.2017 01:00
podeślij silnik potestuje się
#7
Napisano 22.04.2017 04:14
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#9
Napisano 22.04.2017 15:54
Tam gdzie pobierasz wartosc cvaru z limitem poziomu, sprawdzaj czy gracz gra okreslona klasa i w taki wypadku ustalaj inna wartosc.
Czyli w funki " public SprawdzPoziom(id) "
public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
ZapiszDane(id);
}
A dokładnie:
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
???
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#11
Napisano 22.04.2017 17:12
Czyli w .cfg ustawiam max lvl - 100 a w silniku:
if(equali(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Elitarny Admiral")) limit_poziomu = 200;
Dzięki temu zwykłe klasy będą posiadały max 100 a klasy z awansem 200 ?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#12
Napisano 23.04.2017 18:47
Teraz elitarny admiral ma limit 200 lvli
Jeżeli wszystkie awanse mają w nazwie elitarny, polecam skorzystać z funkcji containi
#13
Napisano 23.04.2017 19:14
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod















