Witam, jak zrobić, aby klasa widziała niewidzialnych w danym obszarze, np. na 500 jednostek?
Nie chcę tutaj gotowej klasy tylko co gdzie wpisać w klasie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 17.04.2017 16:20
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
new Float:fOrigin[2][3];
pev(ent, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(host, pev_origin, fOrigin[1]);
if(get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]) <= 50.0) {
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
Przejdź do postu
#1
Napisano 17.04.2017 02:06
#2
Napisano 17.04.2017 08:37
Jeśli nie chcesz gotowca, to możesz wzorować się na tym pluginie: https://amxx.pl/topi...tance-modifier/
Tam znajduję się funkcja z jakiej odległości można zadać obrażenia z noża (knife).
#3
Napisano 17.04.2017 11:14
Skopiuj kod na widzenie min od Obrońcy, tylko ustaw na widzenie graczy i dodaj warunek co do dystansu.
#4
Napisano 17.04.2017 15:38
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
Wystarczy, że w klasie dodam
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
?
Użytkownik SuchyBiceps edytował ten post 17.04.2017 15:41
#5
Napisano 17.04.2017 15:43
Dobra, źle to co podałem wyżej zmienia widzenie min na daną wartość, w tym przypadku na 90.
Mam klasę w której publik wygląda tak:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Jak będzie wyglądał warunek którym ustawię aby klasa robiła się widoczna na np. 50 jednostek?
#6
Napisano 17.04.2017 16:20 Najlepsza odpowiedź
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
new Float:fOrigin[2][3];
pev(ent, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(host, pev_origin, fOrigin[1]);
if(get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]) <= 50.0) {
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
#7
Napisano 17.04.2017 17:03
Dzięki, działa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














