Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zabezpieczyć plugin na adres ip?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Legion.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 11.04.2017 00:06

Czołem! Mam takie pytanie, jak zabezpieczyć plugin żeby działał tylko na 1 adres ip?

Znalazłem coś takiego od DarkGL ^^

 

#include <amxmodx>

new const serverIP[] = "tutaj swoje ip";

public plugin_init() {
    
    register_plugin("nazwa", "1.0", "autor");
    
    new szIp[ 33 ];
    get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) );
    
    if( !equal( szIp , serverIP ) ){
        server_print("IP nieprawidlowe");
        set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
    }
    
    server_print("IP prawidlowe");
}

 

I teraz pytanie gdzie to wkleić? jak pobiore np jakiś plik sma to na samym początku w pliku to dodać czy jak?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2017 03:29

Myślę że funkcja plugin_init jest dość łatwa do znalezienia w pluginie.


  • +
  • -
  • 2

#3 Legion.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 11.04.2017 03:52

Myślę że funkcja plugin_init jest dość łatwa do znalezienia w pluginie.

No tak, tylko że plugin_init jest niżej niż new const serverIP[] = "tutaj swoje ip"; i nie wiem jak to odpowiednio wkleić.


  • +
  • -
  • 0

#4 Legion.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 11.04.2017 04:31

error021: symbol already defined: "plugin_init"

taki mi błąd wywala podczas kompilacji  wie ktoś jak temu zaradzić?  :blink:


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.04.2017 10:43

error021: symbol already defined: "plugin_init"

taki mi błąd wywala podczas kompilacji  wie ktoś jak temu zaradzić?  :blink:

Forward "public plugini_init()" jest wpisany w kod dwa razy.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Legion.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 11.04.2017 18:25

A mógłby ktoś mi dać jakiś przykład na byle jakim sma? bo nie wiem jak to dodać 


  • +
  • -
  • 0

#7 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 11.04.2017 20:13

Dodane na szybko

https://www.diffchecker.com/AACEiKyw


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych