Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 08.04.2017 22:38
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 09.04.2017 07:35
Wy daliście do pliku WAV, a miałbyć MP3"
#include <amxmodx> new const dzwiek[] = "sciezka/do/pliku.mp3" public plugin_init() { register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam.."); register_event("DeathMsg", "Death", "a"); } public plugin_precache() { precache_sound(dzwiek) } public Death(){ new ofiara = read_data(2); if(is_user_connected(ofiara)) client_cmd(ofiara, "mp3 play sound/%s", dzwiek) }Przejdź do postu
Napisano 08.04.2017 22:36
Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 08.04.2017 22:38
Napisano 08.04.2017 23:33
https://amxx.pl/topic/1680-eventy/
DeathMsg - ktos umarl
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true) new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) //code }
kid i vid sa sobie rowne gdy zabije cie wlasna bron (granat) lub np. admin uzyje slay'a...
kid == 0 gdy np. spadniesz z wysokiej wysokosci...
https://amxx.pl/doku...kcja=emit_sound
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 09.04.2017 00:09
Troszkę inaczej, jestem w to zielony.
Jedyne co potrafię to "ogarnąć" generator vipa
Tutaj jest wersja : Gracz słyszy dźwięk, po zdobyciu fraga.
Trzeba zmienić, aby zabity gracz słyszał dźwięk
#include <amxmodx> new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu public plugin_init() { register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam.."); register_event("DeathMsg", "Death", "a"); } public Death(){ new attacker = read_data(1); if(is_user_connected(attacker)) client_cmd(attacker, "spk %s",sound) return PLUGIN_CONTINUE; } public plugin_precache() { new snd[sizeof(sound)] format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound) precache_sound(snd) }
Napisano 09.04.2017 01:24
#include <amxmodx> new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu public plugin_init() { register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam.."); register_event("DeathMsg", "Death", "a"); } public Death(){ new ofiara = read_data(2); if(is_user_connected(ofiara)) client_cmd(ofiara, "spk %s",sound) return PLUGIN_CONTINUE; } public plugin_precache() { new snd[sizeof(sound)] format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound) precache_sound(snd) }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 09.04.2017 07:35 Najlepsza odpowiedź
Wy daliście do pliku WAV, a miałbyć MP3"
#include <amxmodx> new const dzwiek[] = "sciezka/do/pliku.mp3" public plugin_init() { register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam.."); register_event("DeathMsg", "Death", "a"); } public plugin_precache() { precache_sound(dzwiek) } public Death(){ new ofiara = read_data(2); if(is_user_connected(ofiara)) client_cmd(ofiara, "mp3 play sound/%s", dzwiek) }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych