Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 08.04.2017 22:38
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 09.04.2017 07:35
Wy daliście do pliku WAV, a miałbyć MP3"
#include <amxmodx>
new const dzwiek[] = "sciezka/do/pliku.mp3"
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public plugin_precache() {
precache_sound(dzwiek)
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);
if(is_user_connected(ofiara))
client_cmd(ofiara, "mp3 play sound/%s", dzwiek)
}
Przejdź do postu
Napisano 08.04.2017 22:36
Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 08.04.2017 22:38
Napisano 08.04.2017 23:33
https://amxx.pl/topic/1680-eventy/
DeathMsg - ktos umarl
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
//code
}
kid i vid sa sobie rowne gdy zabije cie wlasna bron (granat) lub np. admin uzyje slay'a...
kid == 0 gdy np. spadniesz z wysokiej wysokosci...
https://amxx.pl/doku...kcja=emit_sound
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 09.04.2017 00:09
Troszkę inaczej, jestem w to zielony.
Jedyne co potrafię to "ogarnąć" generator vipa ![]()
Tutaj jest wersja : Gracz słyszy dźwięk, po zdobyciu fraga.
Trzeba zmienić, aby zabity gracz słyszał dźwięk ![]()
#include <amxmodx>
new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new attacker = read_data(1);
if(is_user_connected(attacker))
client_cmd(attacker, "spk %s",sound)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new snd[sizeof(sound)]
format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound)
precache_sound(snd)
}
Napisano 09.04.2017 01:24
#include <amxmodx>
new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);
if(is_user_connected(ofiara))
client_cmd(ofiara, "spk %s",sound)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new snd[sizeof(sound)]
format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound)
precache_sound(snd)
}
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 09.04.2017 07:35 Najlepsza odpowiedź
Wy daliście do pliku WAV, a miałbyć MP3"
#include <amxmodx>
new const dzwiek[] = "sciezka/do/pliku.mp3"
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public plugin_precache() {
precache_sound(dzwiek)
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);
if(is_user_connected(ofiara))
client_cmd(ofiara, "mp3 play sound/%s", dzwiek)
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych