Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z fake client.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 08.04.2017 13:47

Witajcie, otóż od pewnego czasu mam cholernie wkurzajacy problem z fake clientem, często po zmianie mapy wywala mnie z powodem "Fake client. Connection was in idle state" Po czym gdy ponownie chce wejść to znowu mnie wywala z tym samym powodem, z tym, że wtedy serwer zniak na jakiś czas z listy.

Wie ktoś z was jak to naprawić? Co mam zrobić? 

 

Jeśli ma to znaczenie, jestem opiekunem tego serwera.


Użytkownik AloneInTheDark edytował ten post 08.04.2017 13:48

  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 08.04.2017 14:07

1. Wejdź normalnie w cs'a
2. Otwórz konsolę.
3. Wpisz cl_port 27006
4. Spróbuj wejść na serwer, powinno normalnie działać.
 
jesli to nie pomoże spróbuj 
 
 
Wystarczy że zmienimy w dropoto.cfg
 
KOD: ZAZNACZ CAŁY
 
FakePlayers_ClientValidationCheck = 8
 
na większą wartośc, np
 
KOD: ZAZNACZ CAŁY
 
FakePlayers_ClientValidationCheck = 14

 


Użytkownik Dehas edytował ten post 08.04.2017 14:13


#3 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 08.04.2017 14:35

 

1. Wejdź normalnie w cs'a
2. Otwórz konsolę.
3. Wpisz cl_port 27006
4. Spróbuj wejść na serwer, powinno normalnie działać.
 
jesli to nie pomoże spróbuj 
 
 
Wystarczy że zmienimy w dropoto.cfg
 
KOD: ZAZNACZ CAŁY
 
FakePlayers_ClientValidationCheck = 8
 
na większą wartośc, np
 
KOD: ZAZNACZ CAŁY
 
FakePlayers_ClientValidationCheck = 14

 

 

Pierwsze nie pomaga.

 

A co jeśli nie mam FakePlayers_ClientValidationCheck ?

Posiadam wersje dproto -  dproto_EF RUN - dproto_i386.so v0.9.548 ini Start Never 


Użytkownik AloneInTheDark edytował ten post 08.04.2017 14:38

  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 08.04.2017 14:44

musisz miec w dropoto.cfg to w folder strike <



#5 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 08.04.2017 15:00

oto cale moje dproto.cfg 

 

# ========================================================

# DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================
 
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
 
 
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam47 = 4
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam48 = 4
 
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
 
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
 
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
 
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
 
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
 
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
 
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
 
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
 
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
 
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
 
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
 
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this only if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
 
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
 
# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option.
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1
 
# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0
 
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt = 
 
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
 
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (B) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
 
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
 
# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 0;
 
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 0;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 0;
 
# AVSMP_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 0;
 
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 0;
 
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 0;
 
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 0;
 
 
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
 
 
# ========================================================
# ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================
 
# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
#   Default is 1 (ON).
FakePlayers_AntiReconnect = 0
 
# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
#   Default is 120 minutes.
#   Use 0 for permanent ban.
#   Use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked).
FakePlayers_BanTime = 3
 
# Exploits_CheckDownloads (0/1)
# Enable checking of requested download files against precached resources.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_CheckDownloads = 1
 
# Exploits_DisableUploads (0/1)
# Disable file uploads (not customizations) to the server.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_DisableUploads = 1
 
 
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
 
# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode = 1
 
# ThreatsLoggingMode (0/1)
# Enable logging of threats details.
#   Default is 0 (OFF).
ThreatsLoggingMode = 0
 
# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system.
#   For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
#   For All: Server will not call authorization functions.
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0
 
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Source Engine)
#   1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
#   2 = Hybrid mode (Old Style sent first)
#   Default is 0 (Source Engine).
ServerInfoAnswerType = 0
 
# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = 
 
# Enables fix for proper player id displaying on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 0
 
# Enables spreading of user setinfo topcolor and bottomcolor settings.
# Disable this if mod doesn't support coloring of player models.
SpreadUserInfoColors = 1
 
# ExportVersion (0/1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
#   1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
#   0 = dp_version cvar will not be exported to server rules.
ExportVersion = 1
 
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1 

 


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 08.04.2017 17:23

to w takim wypadku sprobuj zainstalować innego cs



#7 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 08.04.2017 17:52

Innego cs? Posiadam steama 


  • +
  • -
  • 0

#8 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 12.04.2017 19:46

FakePlayers_BanTime = 3 

 

na FakePlayers_BanTime = -1

 

Będzie jedynie kickowało, oprócz tego nie minimalizuj gry podczas łączenia z serwerem.


  • +
  • -
  • 0

#9 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2017 20:25

Zrobilem to juz wczesniej, lecz wkurza mnie to, ze aby wejsc na swoj serwer musze próbować wejść na niego z +/- 20 razy.

Nie minimalizuje gry podczas łączenia z serwerem.


  • +
  • -
  • 0

#10 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 12.04.2017 20:30

Zrobilem to juz wczesniej, lecz wkurza mnie to, ze aby wejsc na swoj serwer musze próbować wejść na niego z +/- 20 razy.

Nie minimalizuje gry podczas łączenia z serwerem.

No to musisz mieć mega starego kompa, jeżeli gra ładuje ci się aż tyle czasu.


  • +
  • -
  • 0

#11 AloneInTheDark

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:127
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 13.04.2017 21:05

Rozumiem, że chodziło o ładowanie serwera, ponieważ łądowanie gry raczej nie wiele ma.

Niestety jesteś w błędzie, serwer ładuje mi się mniej/wiecej 3/4 sekundy, więc to nie jest chyba aż tak wolno.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych