Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DeathRun

Plugin trail błąd

deathrun

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 30.03.2017 13:10

 

L 03/29/2017 - 20:37:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "plugin_trail.amxx", version "1.3.1")
L 03/29/2017 - 20:37:31: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 03/29/2017 - 20:37:31: [AMXX]    [0] plugin_trail.sma::client_disconnect (line 124)
L 03/29/2017 - 20:37:49: Start of error session.
L 03/29/2017 - 20:37:49: Info (map "deathrun_bhopz") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170329.log")
L 03/29/2017 - 20:37:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "plugin_trail.amxx", version "1.3.1")
L 03/29/2017 - 20:37:49: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 03/29/2017 - 20:37:49: [AMXX]    [0] plugin_trail.sma::client_putinserver (line 117)

 

Linijka 124:

 

 

 gl_player_colors[id][0] = gl_player_colors[id][1] = gl_player_colors[id][2] = 0

 

public client_disconnect(id) {
    remove_task(TASKID+id);
    gl_player_colors[id][0] = gl_player_colors[id][1] = gl_player_colors[id][2] = 0
}

 

Linijka 117:

 

 

gl_trail_type[id] = gl_sprite[0]

 

public client_putinserver(id) {
    gl_trail_type[id] = gl_sprite[0]
    gl_trail_size[id] = gl_def_sprite_size[0]
    gl_trail_brightness[id] = gl_def_sprite_brightness[0]
}

Spoiler

Użytkownik Vakos edytował ten post 30.03.2017 13:12

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.04.2017 18:46

Zamień wszystkie:
[MAX_PLAYERS]
na
[MAX_PLAYERS+1]

  • +
  • -
  • 1

#3 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 06.04.2017 19:53

 

Zamień wszystkie:
[MAX_PLAYERS]
na
[MAX_PLAYERS+1]

 

 

Po dodaniu do wszystkich występują błędy przy kompilacji.

 

Błąd:

 

array sizes do not match or destination array is too small.

 

 

1 linijka: 159

 

 

get_players(gl_players, playercount)

 

2 linijka: 649

 

 

get_players(gl_players, playercount)

 

3 linijka: 660

 

 

get_players(gl_players, playercount)


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.04.2017 20:26

new gl_players[MAX_PLAYERS+1]

na

new gl_players[32]

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: deathrun

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych