Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdzie wgrać pliki rehlds.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 The_Kuba12

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.03.2017 22:09

Pobrałem rehlds z http://nexus.rehlds..../rehlds/rehlds/wersja 516
Rozpakowywuje i okazuje się że jest tam tyle folderów że ...
Gdzie to wszystko wgrać? W amxx jestem jeszcze zielony.
  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 20.03.2017 00:43

Po rozpakowaniu archiwum przechodzisz do bin potem do "pure" lub "bugfixed" (po nazwie mogę zalecić to 2. :D).

Wypakowujesz zawartość powyższego folderu do głównego folderu gry.


  • +
  • -
  • 0

#3 The_Kuba12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.03.2017 15:38

_McHappy - Czy można jakoś sprawdzić czy instalacja się powiodła? (Jakaś komenda?)


  • +
  • -
  • 0

#4 ODSCreative

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Sko
Offline

Napisano 20.03.2017 16:23

version
  • +
  • -
  • 0

#5 The_Kuba12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2017 18:53

Wyskoczyło takie cuś :D
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 13:12:29 Aug 29 2013 (6153)

Czyli dobrze zainstalowany rehlds?
  • +
  • -
  • 0

#6 ODSCreative

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Sko
Offline

Napisano 23.03.2017 07:06

Wlasnie nie
Na moim servie wyglada to tak.
Wez paczke od Tytusa co jest na tym forum i z niej zainstaluj

Użytkownik ODSCreative edytował ten post 23.03.2017 07:07

  • +
  • -
  • 0

#7 The_Kuba12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2017 13:53

@ODSCreative Wyskoczyło mi teraz to: (Zainstalowałem paczkę Tytusa)

Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.0.0.378-dev
Build date: 16:27:40 Dec 27 2016 (990)
Build from: https://github.com/d.../commit/9c59407

Teraz dobrze??


Użytkownik The_Kuba12 edytował ten post 27.03.2017 13:55

  • +
  • -
  • 0

#8 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 27.03.2017 14:03

I meta list jak wszystko run to tak
  • +
  • -
  • 1

#9 The_Kuba12

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2017 18:48

tytusek Wszystko jest na RUN
Jeszcze jedno mam pytanie: Jaki będzie najlepszy config w server.cfg dla serwera? 
Ja mam taki. Czy dobry? 

 

listipcfgfile <plik> - plik zakazanych adresów IP / podsieci 
syserror_logfile <plik> - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych 
sv_auto_precache_sounds_in_models "1" - Auto-prekesh dźwięki modele 
sv_delayed_spray_upload "1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze) 
sv_echo_unknown_cmd "0" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem 
sv_force_ent_intersection "0" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod) 
sv_rehlds_force_dlmax "0" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji 
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "400"- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ")
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "5"- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie wyrzucony) 
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "2500" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500")
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "5" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "5" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80")
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "5" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.)
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "400" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400")
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "5" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
sv_rehlds_hull_centering "1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler )
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_" Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty)
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo ) 
sv_rehlds_local_gametime "0"- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych