Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Gdzie wgrać pliki rehlds.
#1
Napisano 19.03.2017 22:09
Rozpakowywuje i okazuje się że jest tam tyle folderów że ...
Gdzie to wszystko wgrać? W amxx jestem jeszcze zielony.
#2
Napisano 20.03.2017 00:43
Po rozpakowaniu archiwum przechodzisz do bin potem do "pure" lub "bugfixed" (po nazwie mogę zalecić to 2. ).
Wypakowujesz zawartość powyższego folderu do głównego folderu gry.
#3
Napisano 20.03.2017 15:38
_McHappy - Czy można jakoś sprawdzić czy instalacja się powiodła? (Jakaś komenda?)
#4
Napisano 20.03.2017 16:23
#5
Napisano 22.03.2017 18:53
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 13:12:29 Aug 29 2013 (6153)
Czyli dobrze zainstalowany rehlds?
#6
Napisano 23.03.2017 07:06
Na moim servie wyglada to tak.
Wez paczke od Tytusa co jest na tym forum i z niej zainstaluj
Użytkownik ODSCreative edytował ten post 23.03.2017 07:07
#7
Napisano 27.03.2017 13:53
@ODSCreative Wyskoczyło mi teraz to: (Zainstalowałem paczkę Tytusa)
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.0.0.378-dev
Build date: 16:27:40 Dec 27 2016 (990)
Build from: https://github.com/d.../commit/9c59407
Teraz dobrze??
Użytkownik The_Kuba12 edytował ten post 27.03.2017 13:55
#8
Napisano 27.03.2017 14:03
#9
Napisano 27.03.2017 18:48
tytusek Wszystko jest na RUN
Jeszcze jedno mam pytanie: Jaki będzie najlepszy config w server.cfg dla serwera?
Ja mam taki. Czy dobry?
listipcfgfile <plik> - plik zakazanych adresów IP / podsieci syserror_logfile <plik> - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych sv_auto_precache_sounds_in_models "1" - Auto-prekesh dźwięki modele sv_delayed_spray_upload "1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze) sv_echo_unknown_cmd "0" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem sv_force_ent_intersection "0" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod) sv_rehlds_force_dlmax "0" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "400"- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ") sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "5"- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "2500" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500") sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "5" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "5" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80") sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "5" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.) sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "400" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400") sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "5" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_hull_centering "1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler ) sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_" Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty) sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo ) sv_rehlds_local_gametime "0"- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych