#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <zombieplaguenew1.3> new const zclass_name[] = "Crazy Zombie [SVIP]" new const zclass_info[] = "" new const zclass_model[] = "crazy" new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_crazy.mdl" const zclass_health = 6100 const zclass_speed = 270 const Float:zclass_gravity = 0.8 const Float:zclass_knockback = 0.45 new skoki[33]; new bool:g_svip[33]; public plugin_init() { register_plugin("Crazy Zombie", "1.0", "DAMIAN"); register_forward(FM_CmdStart, "ZP_MultiJump"); zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback); } public client_authorized(id) { static flags ; flags = get_user_flags(id); if(flags & ADMIN_LEVEL_G) g_svip[id] = true; } public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis) { if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != "Crazy Zombie [SVIP]") { new classid = "Klasyczny Zombie"; zp_set_user_zombie_class(id, classid); } } public ZP_MultiJump(id, uc_handle) { if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id)) return PLUGIN_CONTINUE if (zp_get_user_zombie_class(id) != "Crazy Zombie [SVIP]") return PLUGIN_CONTINUE new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Errory przy kompilacji
Temat rozp. csMaster, 19.03.2017 20:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.03.2017 20:25
Czy mógłby mi to ktoś poprawić ?
#2
Napisano 19.03.2017 20:38
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <zombieplaguenew1.3> new const zclass_name[] = "Crazy Zombie [SVIP]" new const zclass_info[] = "" new const zclass_model[] = "crazy" new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_crazy.mdl" const zclass_health = 6100 const zclass_speed = 270 const Float:zclass_gravity = 0.8 const Float:zclass_knockback = 0.45 new skoki[33], id_klasy new bool:g_svip[33]; public plugin_init() { register_plugin("Crazy Zombie", "1.0", "DAMIAN"); register_forward(FM_CmdStart, "ZP_MultiJump"); id_klasy = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback); } public client_authorized(id) { static flags ; flags = get_user_flags(id); if(flags && ADMIN_LEVEL_G) g_svip[id] = true; } public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis) { if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy) { new classid = id_klasy zp_set_user_zombie_class(id, classid); } } public ZP_MultiJump(id, uc_handle) { if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id)) return PLUGIN_CONTINUE if (zp_get_user_zombie_class(id) != id_klasy) return PLUGIN_CONTINUE new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return PLUGIN_CONTINUE }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3
Napisano 19.03.2017 23:17
public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis) { if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy) { new classid = id_klasy zp_set_user_zombie_class(id, classid); } }Klasa ma być premium a ty napisałeś że jeżeli nie ma svip to moze se zmienić klase na svipa ...
#4
Napisano 20.03.2017 00:14
public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis) { if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy) { new classid = id_klasy zp_set_user_zombie_class(id, classid); } }Klasa ma być premium a ty napisałeś że jeżeli nie ma svip to moze se zmienić klase na svipa ...
Ja napisałem? To Twój kod. Ja Ci go poprawiłem, żeby dało się skompilować, jak/czy działa, to już chyba Twój problem.
Usuń negacje i po problemie.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych