Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Errory przy kompilacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.03.2017 20:25

Czy mógłby mi to ktoś poprawić ?
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <zombieplaguenew1.3>

new const zclass_name[] = "Crazy Zombie [SVIP]"
new const zclass_info[] = ""
new const zclass_model[] = "crazy"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_crazy.mdl"
const zclass_health = 6100
const zclass_speed = 270
const Float:zclass_gravity = 0.8
const Float:zclass_knockback = 0.45

new skoki[33];

new bool:g_svip[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Crazy Zombie", "1.0", "DAMIAN");
	register_forward(FM_CmdStart, "ZP_MultiJump");
	zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback);
}

public client_authorized(id)
{
	static flags ; flags = get_user_flags(id);

	if(flags & ADMIN_LEVEL_G)
		g_svip[id] = true;
}

public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
{
	if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != "Crazy Zombie [SVIP]")
	{
		new classid = "Klasyczny Zombie";
		zp_set_user_zombie_class(id, classid);
	}
}

public ZP_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (zp_get_user_zombie_class(id) != "Crazy Zombie [SVIP]")
		return PLUGIN_CONTINUE

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.03.2017 20:38

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <zombieplaguenew1.3>

new const zclass_name[] = "Crazy Zombie [SVIP]"
new const zclass_info[] = ""
new const zclass_model[] = "crazy"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_crazy.mdl"
const zclass_health = 6100
const zclass_speed = 270
const Float:zclass_gravity = 0.8
const Float:zclass_knockback = 0.45

new skoki[33], id_klasy

new bool:g_svip[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Crazy Zombie", "1.0", "DAMIAN");
	register_forward(FM_CmdStart, "ZP_MultiJump");
	id_klasy = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback);
}

public client_authorized(id)
{
	static flags ; flags = get_user_flags(id);

	if(flags && ADMIN_LEVEL_G)
		g_svip[id] = true;
}

public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
{
	if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy)
	{
		new classid = id_klasy
		zp_set_user_zombie_class(id, classid);
	}
}

public ZP_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (zp_get_user_zombie_class(id) != id_klasy)
		return PLUGIN_CONTINUE

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.03.2017 23:17

public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
{
    if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy)
    {
        new classid = id_klasy
        zp_set_user_zombie_class(id, classid);
    }
}
Klasa ma być premium a ty napisałeś że jeżeli nie ma svip to moze se zmienić klase na svipa ...
  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 20.03.2017 00:14

public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
{
    if(!g_svip[id] && zp_get_user_next_class(id) != id_klasy)
    {
        new classid = id_klasy
        zp_set_user_zombie_class(id, classid);
    }
}
Klasa ma być premium a ty napisałeś że jeżeli nie ma svip to moze se zmienić klase na svipa ...

 

Ja napisałem? To Twój kod. Ja Ci go poprawiłem, żeby dało się skompilować, jak/czy działa, to już chyba Twój problem.

Usuń negacje i po problemie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych