Witam Mam problem z zapisem nvault skinów
Postanowiłem zrobić sobie "moda" skiny za monety
Wiec zrobiłem monety i skiny
Przy restarcie mapy lub zmiany,restartu serwer monety zapisuje skinów już nie
Tutaj case po wyborze skina :
switch(item) { case 0: { if ( monety[id] >= 1) { ColorChat(id, RED, "^x03[CS:GO]^x01 Kupiles Dodatkowy skin za ^x03 1 zeton^x01!") monety[id] -= 1; SetMP5(id, 1) modelmp5[id] += 1; } } case 1: { if ( monety[id] >= 2) { ColorChat(id, RED, "^x03[CS:GO]^x01 Kupiles Dodatkowy skin za ^x03 2 zetony^x01!") monety[id] -= 2; SetNOOB(id, 1) modelfive[id] += 1; } } default: return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED
Tutaj na client disconnect :
Zapisz(id); UsunMonety(id) modelfive[id] = 0; modelmp5[id] = 0;
tutaj na client_connectet:
Wczytaj(id);
a tutaj kod na zapis :
public Zapisz(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata, 255, "%i#%d#%d#", monety[id],modelmp5[id],modelfive[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return; } public Wczytaj(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]); formatex(vaultdata, 255, "%i#%d#%d#",monety[id],modelmp5[id],modelfive[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new temp_monety[33]; new temp_modelfive[33]; new temp_modelmp5[33]; parse(vaultdata, temp_monety, 32); parse(vaultdata, temp_modelfive, 32); parse(vaultdata, temp_modelmp5, 32); monety[id] = str_to_num(temp_monety); modelfive[id] = str_to_num(temp_modelfive); modelmp5[id] = str_to_num(temp_modelmp5); return; }
Oczywscie monety zapisuje ale juz skinów nie
Ktoś ma jakiś pomysł ?