Witam Mam problem z zapisem nvault skinów ![]()
Postanowiłem zrobić sobie "moda" skiny za monety ![]()
Wiec zrobiłem monety i skiny ![]()
Przy restarcie mapy lub zmiany,restartu serwer monety zapisuje skinów już nie ![]()
Tutaj case po wyborze skina :
switch(item)
{
case 0:
{ if ( monety[id] >= 1)
{
ColorChat(id, RED, "^x03[CS:GO]^x01 Kupiles Dodatkowy skin za ^x03 1 zeton^x01!")
monety[id] -= 1;
SetMP5(id, 1)
modelmp5[id] += 1;
}
}
case 1:
{
if ( monety[id] >= 2)
{
ColorChat(id, RED, "^x03[CS:GO]^x01 Kupiles Dodatkowy skin za ^x03 2 zetony^x01!")
monety[id] -= 2;
SetNOOB(id, 1)
modelfive[id] += 1;
}
}
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
Tutaj na client disconnect :
Zapisz(id); UsunMonety(id) modelfive[id] = 0; modelmp5[id] = 0;
tutaj na client_connectet:
Wczytaj(id);
a tutaj kod na zapis :
public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata, 255, "%i#%d#%d#", monety[id],modelmp5[id],modelfive[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return;
}
public Wczytaj(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s", nazwa_gracza[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%i#%d#%d#",monety[id],modelmp5[id],modelfive[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new temp_monety[33];
new temp_modelfive[33];
new temp_modelmp5[33];
parse(vaultdata, temp_monety, 32);
parse(vaultdata, temp_modelfive, 32);
parse(vaultdata, temp_modelmp5, 32);
monety[id] = str_to_num(temp_monety);
modelfive[id] = str_to_num(temp_modelfive);
modelmp5[id] = str_to_num(temp_modelmp5);
return;
}
Oczywscie monety zapisuje ale juz skinów nie
Ktoś ma jakiś pomysł ?


Dodatki SourceMod













