Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GunGame mod - pytanie o cvary


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:174
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 15.03.2017 18:31

Witam

 

Czy ktoś może posiada opis cvarów do GunGame Moda v 2.12 ?

Albo chociaż powie jak ustawić, aby po zabiciu członka ze swojej drużyny dostajemy również punkt za zabicie jak za przeciwnika ?

 

 

; GunGame AMXX 2.12

 
// basic cvars
gg_enabled 1
gg_vote_setting 2
gg_vote_custom ""
gg_changelevel_custom ""
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_- 10"
gg_endmap_setup ""
gg_join_msg 1
gg_colored_messages 1
gg_save_temp 300
gg_status_display 1
gg_map_iterations 1
gg_ignore_bots 0
gg_block_equips 0
gg_leader_display 1
gg_leader_display_x -1.0
gg_leader_display_y 0.0
gg_allow_changeteam 2
gg_disable_money 1
gg_winner_motd 1
gg_afk_protection 0
 
// autovote cvars
gg_autovote_mode 0
gg_autovote_rounds 1
gg_autovote_delay 8.0
gg_autovote_ratio 0.51
gg_autovote_time 10.0
 
// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats"
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 2
gg_stats_winbonus 1.5
 
// deathmatch cvars
gg_dm 1
gg_dm_sp_time 1.0
gg_dm_sp_mode 1
gg_dm_spawn_random 1
gg_dm_start_random 1
gg_dm_spawn_delay 0.0
gg_dm_spawn_afterplant 1
gg_dm_corpses 1
gg_dm_countdown 2
 
// objective cvars
gg_block_objectives 1
gg_bomb_defuse_lvl 1
gg_host_touch_reward 2
gg_host_rescue_reward 2
gg_host_kill_reward 1
gg_host_kill_penalty 1
 
// teamplay cvars
gg_teamplay 0
gg_teamplay_melee_mod 0.33
gg_teamplay_nade_mod 0.50
gg_teamplay_timeratio 1
 
// gameplay cvars
gg_ff_auto 1
gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,awp,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife"
gg_max_lvl 3
gg_triple_on 0
gg_turbo 1
gg_knife_pro 1
gg_knife_elite 0
gg_suicide_penalty 1
gg_worldspawn_suicide 1
gg_pickup_others 0
gg_handicap_on 1
gg_top10_handicap 1
gg_warmup_timer_setting 30
gg_warmup_weapon "knife"
gg_warmup_multi 0
gg_nade_glock 1
gg_nade_smoke 0
gg_nade_flash 0
gg_extra_nades 1
gg_nade_refresh 5.0
gg_kills_per_lvl 2
gg_kills_botmod 1.0
gg_give_armor 100
gg_give_helmet 1
gg_ammo_amount 200
gg_refill_on_kill 1
gg_tk_penalty 0
gg_awp_oneshot 1
gg_bots_skipnade 0
 
// sound cvars
gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"
gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1.wav"
gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"
gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.8
 
// random weapon order cvars (leave blank to disable)
gg_weapon_order1 ""
gg_weapon_order2 ""
gg_weapon_order3 ""
gg_weapon_order4 ""
gg_weapon_order5 ""
gg_weapon_order6 ""
gg_weapon_order7 ""
gg_weapon_order8 ""
gg_weapon_order9 ""
gg_weapon_order10 ""
 
// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Szybki Mati

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

  • +
  • -
  • 0

#3 Szybki Mati

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

  • +
  • -
  • 0

#4 Szybki Mati

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych