Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa Umarły

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Morgan1211

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.03.2017 15:52

Proszę dodać do tej klasy aby miała 1/4 na zmartwychwstanie :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
  client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
  new Ent = create_entity("info_target");
 
  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
 
  vAngle[0] *= -1.0;
 
  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Użytkownik Morgan1211 edytował ten post 12.03.2017 15:53

  • +
  • -
  • 0

#2 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.04.2017 05:58

Łap, sprawdź czy działa ;)

Spoiler


Użytkownik SuchyBiceps edytował ten post 17.04.2017 05:59

  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych