Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niszczenie menu po kilku sekundach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mati007

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2017 17:18

Witam, mam problem z zniszczeniem menu po 5 sekundach..

 

Kod znajduję się niżej

Jak zrobić żeby menu zniszczyło się po 5 sekundach od pojawienia?

 

Przy respawnie, pokazuje się menu, a ja chce żeby to menu po 5 sekundach znikało..

 

 

Kod: (jestem początkujący)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Zombie Attack"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BananaXS"

// CVARY DLA ZOMBIE


// MENU
new gTT;


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	//	MENU TT
	gTT=menu_create("Klasy TT","cbTT");
	menu_additem(gTT,"Szybcior");	// klasa zwykla
	menu_additem(gTT,"Czolg");	// klasa szbycior
	
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ham_spawn",1)
}

public TTm(id){
	if(get_user_team(id) == 1){
		
		menu_display(id, gTT,0);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(get_user_team(id) == 2){
		client_cmd(id,"Nie mozesz tego uzyc!")
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public cbTT(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				szybcior(id);
			}
		}
		case 1:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				czolg(id);
			}
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ham_spawn(id){
	if(is_user_alive(id)){
			
		TTm(id);
		if(get_user_team(id) == 1) {
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id,"weapon_knife");
			set_user_health(id,800);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public szybcior(id){
	
	set_user_health(id,500);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+600);

}

public czolg(id){
	
	set_user_health(id,2000);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-50);

}
	

Użytkownik Mati007 edytował ten post 06.03.2017 17:25

  • +
  • -
  • 0

#2 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.03.2017 17:59

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Zombie Attack"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BananaXS"

// CVARY DLA ZOMBIE


// MENU
new gTT;


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ham_spawn",1);
}

public ham_spawn(id){
	if(is_user_alive(id)&&get_user_team(id)==1){ //jesli jest w tt i zyje
		//	MENU TT
		gTT=menu_create("Klasy TT","cbTT"); //stworz menu
		menu_additem(gTT,"Szybcior");
		menu_additem(gTT,"Czolg");
		menu_display(id,menu,0); //wyswietl mu menu
		
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id,"weapon_knife");
		set_user_health(id,800);
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100);
	}
}

public cbTT(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				szybcior(id);
			}
		}
		case 1:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				czolg(id);
			}
		}
		
	}
	new indexmenu[2]; //stworz tablice z 2 elementami
	indexmenu[0]=menu; //jednym elementem bedzie index menu
	indexmenu[1]=id; //drugim elementem bedzie id gracza bedace id taska
	set_task(5.0,"zniszcz",id,indexmenu,1,"a",1); //ustaw task na 5 sekund
}

public zniszcz(indexmenu[]){ //po 5 sekundach
	new menu=indexmenu[0]; //pobierz index menu
	new id=indexmenu[1]; //pobierz id taska
	menu_destroy(menu); //zniszcz to menu
	remove_task(id,0); //usun taska
}

public szybcior(id){
	
	set_user_health(id,500);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+600);

}

public czolg(id){
	
	set_user_health(id,2000);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-50);

}

Jakbyś miał jakieś pytania to pisz

 

I zapoznaj się z tym :

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

https://amxx.pl/doku...a/f120/set-task

https://amxx.pl/topi...ędkości-gracza/


Użytkownik KRAKOW edytował ten post 06.03.2017 18:04

  • +
  • -
  • 1

#3 Mati007

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2017 18:16

Jest problem, bo menu nie chce zniknąć chociaż że nie ma błędów przy kompilacji, a logi są czyste, czy to wina amxx studio?


  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.03.2017 00:20

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Zombie Attack"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BananaXS"

// CVARY DLA ZOMBIE


// MENU
new gTT;

const destroyMenuTime = 5; // po ilu sekundach niszczyc menu


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	//	MENU TT
	gTT=menu_create("Klasy TT","cbTT");
	menu_additem(gTT,"Szybcior");	// klasa zwykla
	menu_additem(gTT,"Czolg");	// klasa szbycior
	
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ham_spawn",1)
}

public TTm(id){
	if(get_user_team(id) == 1){
		
		menu_display(id, gTT,0, destroyMenuTime);
		set_task(float(destroyMenuTime), "closeMenu", id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(get_user_team(id) == 2){
		client_cmd(id,"Nie mozesz tego uzyc!")
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public closeMenu(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return;
	}

	show_menu(id, 0, "", 0);
}

public cbTT(id, menu, item){
	if(item == MENU_TIMEOUT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	switch(item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				szybcior(id);
			}
		}
		case 1:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				czolg(id);
			}
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ham_spawn(id){
	if(is_user_alive(id)){
			
		TTm(id);
		if(get_user_team(id) == 1) {
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id,"weapon_knife");
			set_user_health(id,800);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public szybcior(id){
	
	set_user_health(id,500);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+600);

}

public czolg(id){
	
	set_user_health(id,2000);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-50);

}

  • +
  • -
  • 0

#5 Mati007

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2017 13:54

@up

Nie da się skompilować

błędy:

Error: Number of arguments does not match definition on line 43
Error: Undefined symbol "MENU_TIMEOUT" on line 64

  • +
  • -
  • 0

#6 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 07.03.2017 16:05

jak sie uzywa prehistorycznych bibliotek amxx to sie nie dziw  :lol:


  • +
  • -
  • 0

#7 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.03.2017 16:59

@Asiap Przy Twoim wyskakuje w konsoli błąd o braku "debug" po pluginie. Zawsze tak jest jak show_menu ma pustą zawartość ("").


  • +
  • -
  • 0

#8 Mati007

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2017 17:26

@KRAKOW

u ciebie wszystko ok, tylko problem jest że menu i tak nie znika po tych 5 sekundach :/


  • +
  • -
  • 0

#9 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.03.2017 14:23

Jak ktoś zna jakiś sposób, to niech pisze. Ja albo używam menu_cancel albo tworzę nowe menu z tytułem "Nie zdążyłeś nic wybrać" i opcją "Ok" :)

 

https://amxx.pl/doku...109/menu-cancel


  • +
  • -
  • 0

#10 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 10.03.2017 04:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Zombie Attack"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BananaXS"

// CVARY DLA ZOMBIE


// MENU
new gTT;

const Float:g_fDestroyMenuTime = 5.0; // po ilu sekundach niszczyc menu


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	//	MENU TT
	gTT=menu_create("Klasy TT","cbTT");
	menu_additem(gTT,"Szybcior");	// klasa zwykla
	menu_additem(gTT,"Czolg");	// klasa szbycior
	
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ham_spawn",1)
}

public TTm(id){
	if(get_user_team(id) == 1){
		static iData[1], iTask;

		iData[0] = gTT;
		iTask = id + 1337;

		remove_task(iTask);
		set_task(g_fDestroyMenuTime, "RemoveMenu", iTask, iData, 1);

		menu_display(id, gTT);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(get_user_team(id) == 2){
		client_cmd(id,"Nie mozesz tego uzyc!")
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RemoveMenu(iData[1], id)
{
	id -= 1337;

	static iMenu, iNewMenu;
	if(player_menu_info(id, iMenu, iNewMenu) && iNewMenu == iData[0])
	{
		show_menu(id, 0, "^n", 1);
	}
}

public cbTT(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				szybcior(id);
			}
		}
		case 1:{
			if(is_user_alive(id)){
				
				czolg(id);
			}
		}
		
	}
}

public ham_spawn(id){
	if(is_user_alive(id)){
			
		TTm(id);
		if(get_user_team(id) == 1) {
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id,"weapon_knife");
			set_user_health(id,800);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+100);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public szybcior(id){
	
	set_user_health(id,500);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+600);

}

public czolg(id){
	
	set_user_health(id,2000);
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-50);

}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych