Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CS:GO] Black Hole Decoys (v1.1 2/28/2017)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7280
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.02.2017 14:59

<div><div align="center"><font size="7"><font face="Arial Black">Black Hole Decoys</font></font></div><font face="Arial Black"><font size="3">Description:</font></font><br /><font face="Arial">Creates a black hole which drags entities (players/props/weapons/grenades) towards it</font><br /><br /><font face="Arial Black"><font size="3">Preview:</font></font><br /><iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube....mzGUsUNE?rel=0"frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br /><br /><font face="Arial Black"><font size="3">Changelog:</font></font><br /><div style="margin: 5px;">
<div class="smallfont" style="margin-bottom: 2px;">
<b>Spoiler</b> <input value="Show" style="margin: 0px; padding: 0px; width: 45px; font-size: 10px;" onclick="if(this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != 'inline')
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'inline'; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; }
else
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value='Show'; }" type="button">
</div>
<div class="alt2" style="border: 1px inset; padding: 6px;">
<div class="spoiler" style="display: none;"><br /><b>v1.0 2/28/2017</b><ul><li>Release</li>
</ul><b>v1.1 2/28/2017</b><ul><li>Added convar: blackholedecoys_use_decoy_model</li>
</ul></div>
</div>
</div><br /><font face="Arial Black"><font size="3">Cvars:</font></font><br /><div style="margin: 5px;">
<div class="smallfont" style="margin-bottom: 2px;">
<b>Spoiler</b> <input value="Show" style="margin: 0px; padding: 0px; width: 45px; font-size: 10px;" onclick="if(this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != 'inline')
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'inline'; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; }
else
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value='Show'; }" type="button">
</div>
<div class="alt2" style="border: 1px inset; padding: 6px;">
<div class="spoiler" style="display: none;"><ul><li><i>blackholedecoys_use_decoy_model </i>- Whether or not to use custom model for decoy - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_enabled </i>- Enable/Disable plugin - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_particle_effect </i>- Name of the particle effect you want to use - <b>blackhole</b></li>
<li><i>blackholedecoys_minimum_distance </i>- Minimum distance to push player towards black hole - <b>250</b></li>
<li><i>blackholedecoys_bounce_velocity </i>- Up/Down velocity to push the grenade on bounce - <b>300</b></li>
<li><i>blackholedecoys_shake_player </i>- Whether or not to shake the player once entering minimum distance - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_shake_intensity </i>- Intensity of the shake - <b>5</b></li>
<li><i>blackholedecoys_shake_frequency </i>- Frequency of the shake - <b>0.7</b></li>
<li><i>blackholedecoys_force </i>- Force to fly at the black hole - <b>350</b></li>
<li><i>blackholedecoys_duration </i>- Duration in seconds the blackhole to lasts - <b>10</b></li>
<li><i>blackholedecoys_setting </i>- 0 = Do nothing on entering blackhole origin, 1 = Do damage on entering the blackhole origin - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_damage </i>- Damage to do once entering blackhole origin - <b>5</b></li>
<li><i>blackholedecoys_props </i>- Push props towards black hole (Client side props will not work) - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_weapons </i>- Push dropped weapons towards black hole - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_weapons </i>- Push dropped weapons towards black hole - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_hegrenades </i>- Push active hand grenades towards black hole - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_flashbangs </i>- Push active flashbangs towards black hole - <b>1</b></li>
<li><i>blackholedecoys_smokes </i>- Push active smoke grenades towards black hole - <b>1</b></li>
</ul></div>
</div>
</div><br /><br /><font face="Arial Black"><font size="3">Credits:</font></font><ul><li>Me</li>
<li>Pelipoika (<a href="https://www.youtube.com/watch?v=iAaBJojysNU" target="_blank">bester mann</a>)</li>
<li>Rafael De Jongh (<a href="http://gamebanana.com/skins/128946"target="_blank">HydraGrenade</a>)</li>
<li>xines</li>
</ul><br /><br /><a href="https://github.com/R...ackhole-Decoys"target="_blank"><u><font size="6">DOWNLOAD</font></u></a></div>

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych