Witam. Robię Dr moda i chciałem dać ilość skoków i nazwę rangi do hud. Skoki wyświetla normalnie tak jak chciałem lecz z rangą jest już gorzej. Zamiast wyświetlać nazwę rangi to pokazuje losowe litery i inne dziwne znaki. Screen poniżej. Dodam że co mniej więcej 3 skokach te litery zmieniają się. Chyba zauważyłem że litery zmieniają się alfabetycznie ale to tylko moje przypuszczenia.
Oczywiście natywy dodane bo inaczej by zresztą skoków nie pokazało jak widać.
native get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza native get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza
Poniżej łapcie kod wyświetlający HUD zobaczcie może coś źle zrobiłem.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new zdrowie = get_user_health(target); new skoki = get_user_jumps(target); new ranga = get_user_rang(target); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.8, -1.0, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[DeathRun: 1001 ]^n[Forum: %s ]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Exp: %0.1f%%]^n[Zdrowie: %d]^n[Perk: %s]^n[Skoki: %i]^n[Ranga: %s]" , nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, zdrowie, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], skoki, ranga); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new zdrowie = get_user_health(id); new skoki = get_user_jumps(id); new ranga = get_user_rang(id); if(hud_znika[id]) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(42, 170, 255, 0.11, 0.04, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ DeathRun: 1001 ] | [Forum: %s ]^n[ Klasa : %s | Perk: %s ]^n[ Poziom : %i | Exp: %0.1f%% | Zdrowie : %d ]^n[ Skoki: %i | Ranga: %s ]" , nazwa_forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, zdrowie, skoki, ranga); return PLUGIN_CONTINUE; }
Mam nadzieje że mi pomożecie panowie . Za każdą cenną informację podaruje +.