Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja klasy (dodanie umiejetnosci)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 19.02.2017 11:30

Cześć

Potrzebuje dodać do klasy VIP zombie regeneracje hp np. 1HP co 4s o to klasa:

Spoiler

Potrzebuje także dodać do innej klasy SVIP szanse na blokadę pocisków a tutaj klasa:

Spoiler

Prosiłbym o pomoc :)

 

// PS. tutaj zamieszczam cały plugin klas może się przydać do edycji tego:

Spoiler

Użytkownik sebq777 edytował ten post 19.02.2017 11:32

  • +
  • -
  • 0

#2 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.02.2017 08:09

Chyba powinieneś zmienić flagę SVIPa na np. ADMIN_LEVEL_H bo VIP i SVIP mają tą samą flagę (niczym się nie różnią).

Tu masz ze zmianami, które chciałeś ;) :
 

Spoiler

 

Pierwszy argument to czas w sekundach, co jaki ma się dodawać HP

set_task(4.0,"hp",.flags="b")

Szansa na zablokowanie pocisku to 4%, jak chcesz np. 1% to daj

random_num(1,100)==9

zamiast

random_num(1,25)==9

Użytkownik KRAKOW edytował ten post 20.02.2017 08:16

  • +
  • -
  • 0

#3 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 20.02.2017 19:41

 

Chyba powinieneś zmienić flagę SVIPa na np. ADMIN_LEVEL_H bo VIP i SVIP mają tą samą flagę (niczym się nie różnią).

Tu masz ze zmianami, które chciałeś ;) :
 

Spoiler

 

Pierwszy argument to czas w sekundach, co jaki ma się dodawać HP

set_task(4.0,"hp",.flags="b")

Szansa na zablokowanie pocisku to 4%, jak chcesz np. 1% to daj

random_num(1,100)==9

zamiast

random_num(1,25)==9

Niestety muszę stwierdzić iż to nie działa, plugin co prawda się kompiluje (są błędy podczas kompilacji) i jak wrzucam na serwer to nie działa.Oto błędy kompilacji

// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id1"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id2"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id3"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id4"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id5"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id6"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id7"
// C:\Users\Seba\Desktop\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\bb_classes65.sma(148) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "id8"
// Header size:            440 bytes
// Code size:             1440 bytes
// Data size:             2044 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
// Total requirements:   20308 bytes
//
// 8 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 0,39 sec

  • +
  • -
  • 0

#4 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 21.02.2017 15:09

Prawie nic nie zmieniłem, ale teraz przy kompilacji nie mam błędów :) Sprawdź czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 21.02.2017 20:46

Prawie nic nie zmieniłem, ale teraz przy kompilacji nie mam błędów :) Sprawdź czy działa

Niestety ale dalej nie działa ani regeneracja HP, ani odbijanie pocisków.


  • +
  • -
  • 0

#6 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.02.2017 17:33

Może w reszcie pluginu masz jakiś błąd. Źle przypisujesz klasę zombie albo coś? Musi to nie działać, bo któryś z warunków nie jest spełniony (sprawdzałem z innymi warunkami). Albo gracz nie jest zombie albo nie ma odpowiedniej flagi. Możesz jeszcze spróbować dopisać

do plugin_init() :

register_clcmd("say /sprawdz","sprawdz");
register_clcmd("say /mojaklasa","sprawdz2"); 

osobne funkcje :

public sprawdz(id){
	for(new i=0;i<8;i++){
		client_print(id,print_chat,"id %d : %d",i,idk[i]);
	}
}
public sprawdz2(id){
	client_print(id,print_chat,"id Twojej klasy : %d",bb_get_user_zombie_class(id));
}
 

żeby sprawdzić, czy te klasy się dobrze rejestrują. Komendą /sprawdz sprawdzasz jakie są id klas (jak jest -1 wszędzie to pisz). Potem komendą /mojaklasa sprawdzasz id swojej klasy - powinno być jednym z tych, które Ci wypisze poprzednia funkcja.


  • +
  • -
  • 0

#7 wiedza o amxx to klucz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 23.02.2017 20:25

Może w reszcie pluginu masz jakiś błąd. Źle przypisujesz klasę zombie albo coś? Musi to nie działać, bo któryś z warunków nie jest spełniony (sprawdzałem z innymi warunkami). Albo gracz nie jest zombie albo nie ma odpowiedniej flagi. Możesz jeszcze spróbować dopisać

do plugin_init() :

register_clcmd("say /sprawdz","sprawdz");
register_clcmd("say /mojaklasa","sprawdz2"); 

osobne funkcje :

public sprawdz(id){
	for(new i=0;i<8;i++){
		client_print(id,print_chat,"id %d : %d",i,idk[i]);
	}
}
public sprawdz2(id){
	client_print(id,print_chat,"id Twojej klasy : %d",bb_get_user_zombie_class(id));
}
 

żeby sprawdzić, czy te klasy się dobrze rejestrują. Komendą /sprawdz sprawdzasz jakie są id klas (jak jest -1 wszędzie to pisz). Potem komendą /mojaklasa sprawdzasz id swojej klasy - powinno być jednym z tych, które Ci wypisze poprzednia funkcja.

Niestety ale nawet te komendy nie działają nie wiem czym to jest spowodowane podaje jeszcze raz w załączniku bb_classes65.amxx (po modyfikacjach od Ciebie)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych