Cześć
Potrzebuje dodać do klasy VIP zombie regeneracje hp np. 1HP co 4s o to klasa:
Spoiler
// Big Zombie new const zclass5_name[] = { "Big Zombie [VIP]" } new const zclass5_info[] = { "5000 Zycia, Regeneracja HP" } new const zclass5_model[] = { "bigzm" } new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bigzm" } const zclass5_health = 15000 const zclass5_speed = 180 const Float:zclass5_gravity = 1.0 const zclass5_adminflags = ADMIN_LEVEL_E
Potrzebuje także dodać do innej klasy SVIP szanse na blokadę pocisków a tutaj klasa:
Spoiler
// klasa jakas new const zclass7_name[] = { "jakas klasa [SVIP]" } new const zclass7_info[] = { "5000 Zycia, Blokada pocisków" } new const zclass7_model[] = { "freezerzm" } new const zclass7_clawmodel[] = { "bb_v_freezer" } const zclass7_health = 5000 const zclass7_speed = 300 const Float:zclass7_gravity = 1.0 const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_E
Prosiłbym o pomoc
// PS. tutaj zamieszczam cały plugin klas może się przydać do edycji tego:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <basebuilder> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> // Przecientniak Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Zwykly zombi" } new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" } new const zclass1_model[] = { "klasycznyzm" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bbzm" } const zclass1_health = 3200 const zclass1_speed = 240 const Float:zclass1_gravity = 1.0 const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL // Szybki Attributes new const zclass2_name[] = { "Szybki Zombi" } new const zclass2_info[] = { "2500 Zycia, Szybki" } new const zclass2_model[] = { "szybkizm" } new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bbzm" } const zclass2_health = 2500 const zclass2_speed = 320 const Float:zclass2_gravity = 1.0 const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL // Tanker Attributes new const zclass3_name[] = { "Tanker" } new const zclass3_info[] = { "6000 Zycia, Wolny" } new const zclass3_model[] = { "tankerzm" } new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bbzm" } const zclass3_health = 5500 const zclass3_speed = 200 const Float:zclass3_gravity = 1.0 const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL // Tanker Attributes new const zclass4_name[] = { "Lemur Zombi [VIP]" } new const zclass4_info[] = { "5000 Zycia, Szybki" } new const zclass4_model[] = { "Berserk" } new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bbzm" } const zclass4_health = 6000 const zclass4_speed = 470 const Float:zclass4_gravity = 1.0 const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_E // Big Zombie new const zclass5_name[] = { "Big Zombie [VIP]" } new const zclass5_info[] = { "5000 Zycia, Regeneracja HP" } new const zclass5_model[] = { "bigzm" } new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bigzm" } const zclass5_health = 15000 const zclass5_speed = 180 const Float:zclass5_gravity = 1.0 const zclass5_adminflags = ADMIN_LEVEL_E // Freezer Attributes new const zclass6_name[] = { "Freezer Zombi [SVIP]" } new const zclass6_info[] = { "6000 Zycia, Bardzo szybki" } new const zclass6_model[] = { "freezerzm" } new const zclass6_clawmodel[] = { "bb_v_freezer" } const zclass6_health = 10000 const zclass6_speed = 500 const Float:zclass6_gravity = 1.0 const zclass6_adminflags = ADMIN_LEVEL_E // klasa jakas new const zclass7_name[] = { "jakas klasa [SVIP]" } new const zclass7_info[] = { "5000 Zycia, Blokada pocisków" } new const zclass7_model[] = { "freezerzm" } new const zclass7_clawmodel[] = { "bb_v_freezer" } const zclass7_health = 5000 const zclass7_speed = 300 const Float:zclass7_gravity = 1.0 const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_E // klasa jakas 2 new const zclass8_name[] = { "jakasklasa 2 [SVIP]" } new const zclass8_info[] = { "6000 Zycia, Bardzo szybki" } new const zclass8_model[] = { "freezerzm" } new const zclass8_clawmodel[] = { "bb_v_freezer" } const zclass8_health = 6000 const zclass8_speed = 500 const Float:zclass8_gravity = 1.0 const zclass8_adminflags = ADMIN_LEVEL_E /*============================================================================*/ // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache public plugin_precache() { register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant") // Register all classes bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags) bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags) bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags) bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags) bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags) bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags) } #if defined TANK_ARMOR public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1) } public ham_PlayerSpawn_Post(id, armor) { if (!is_user_alive(id)) return ; if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_specjal) { give_item(id, "item_assaultsuit"); cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM); } } #endif
Użytkownik sebq777 edytował ten post 19.02.2017 11:32